Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Denk dat er genoeg het durven, maar niemand die ze ook echt op hun festival wilt. Dan kom jij toch nog het dichtst in de buurt
Season 9 Phoebe GIF by Friends
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
02-tw-v3.jpg

Als wij als organisatie ook maar de geringste kans ruiken om een icoon als Tom Waits te boeken, grijpen we die. Het was ons opgevallen dat Tom in 2022 sporadisch een klein optreden deed, paar liedjes hier, paar liedjes daar. Toen kwamen we op het idee om uit te zoeken of Tom geïnteresseerd zou zijn om op From The Lions Mouth te spelen. Na die paar optredens vorig jaar, bleek het toch weer te zijn gaan kriebelen en was hij bereid om eenmalig een volledige set te spelen. Wij zijn net zo verrast als jullie! Na nog drie keer het regelboek gelezen te hebben, bleek de boeking legaal te zijn. Dus hoera! De explosieve Tom Waits keert na lange tijd terug naar Nederland.


Next Up:
@HollandiaFCB@Paddy
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Bekijk bijlage 3838

Als wij als organisatie ook maar de geringste kans ruiken om een icoon als Tom Waits te boeken, grijpen we die. Het was ons opgevallen dat Tom in 2022 sporadisch een klein optreden deed, paar liedjes hier, paar liedjes daar. Toen kwamen we op het idee om uit te zoeken of Tom geïnteresseerd zou zijn om op From The Lions Mouth te spelen. Na die paar optredens vorig jaar, bleek het toch weer te zijn gaan kriebelen en was hij bereid om eenmalig een volledige set te spelen. Wij zijn net zo verrast als jullie! Na nog drie keer het regelboek gelezen te hebben, bleek de boeking legaal te zijn. Dus hoera! De explosieve Tom Waits keert na lange tijd terug naar Nederland.


Next Up:
@HollandiaFCB@Paddy
God damnit, zowel deze als sigur ros, als Ghost en ook veel namen ervoor stonden op mijn lijstje.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Altijd een dilemma welke naam je nou moet kiezen, welke zullen worden weggekaapt voor ik weer aan de beurt ben. Dat deze headliner er nog in staat, betekent dat ik eigenlijk geen keuze heb. Want dit is een heuse baas. Op 🍀Paddy Powerfestival🍀 krijgt hij de ruimte voor een dansje in het donker. Geboren in de Verenigde Staten. Hij loopt al even mee, maar zijn gloriedagen zijn nog lang niet achter hem.

Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan Bruce Springsteen!



@theblackmadness >> @mattman
 
Laatst bewerkt:

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Lieve forumvrienden
Ik heb zonet besloten om me terug te trekken uit deze draft.
Een combinatie van IRL omstandigheden (o.a. werk) en een gebrek aan motivatie, zorgen ervoor dat ik momenteel niet met volle goesting aan deze draft kan werken. Ik heb bij de vorige draft zelf ook al een gelijkaardig concept gedaan (met allemaal verschillende nationaliteiten) dus de inspiratie is ook een beetje zoek. Ik doe ook niet graag half werk dus het zou dan jammer zijn als ik allemaal mooie namen uit de pot haal voor een slecht uitgewerkt festival.

Uiteraard ga ik jullie aankondigingen verder met veel plezier opvolgen en op het einde mijn stem uitbrengen! Mijn DMs staan ook altijd open voor advies etc.
Veel succes iedereen! :)
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Lieve forumvrienden
Ik heb zonet besloten om me terug te trekken uit deze draft.
Een combinatie van IRL omstandigheden (o.a. werk) en een gebrek aan motivatie, zorgen ervoor dat ik momenteel niet met volle goesting aan deze draft kan werken. Ik heb bij de vorige draft zelf ook al een gelijkaardig concept gedaan (met allemaal verschillende nationaliteiten) dus de inspiratie is ook een beetje zoek. Ik doe ook niet graag half werk dus het zou dan jammer zijn als ik allemaal mooie namen uit de pot haal voor een slecht uitgewerkt festival.

Uiteraard ga ik jullie aankondigingen verder met veel plezier opvolgen en op het einde mijn stem uitbrengen! Mijn DMs staan ook altijd open voor advies etc.
Veel succes iedereen! :)
Zeer spijtig, maar ook begrijpelijk. Hopelijk ben je er de volgende weer bij om extra hard te knallen
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Timmetje en Thisso

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Lieve forumvrienden
Ik heb zonet besloten om me terug te trekken uit deze draft.
Een combinatie van IRL omstandigheden (o.a. werk) en een gebrek aan motivatie, zorgen ervoor dat ik momenteel niet met volle goesting aan deze draft kan werken. Ik heb bij de vorige draft zelf ook al een gelijkaardig concept gedaan (met allemaal verschillende nationaliteiten) dus de inspiratie is ook een beetje zoek. Ik doe ook niet graag half werk dus het zou dan jammer zijn als ik allemaal mooie namen uit de pot haal voor een slecht uitgewerkt festival.

Uiteraard ga ik jullie aankondigingen verder met veel plezier opvolgen en op het einde mijn stem uitbrengen! Mijn DMs staan ook altijd open voor advies etc.
Veel succes iedereen! :)
Jammer. Was benieuwd naar de rest, maar er zijn natuurlijk veel belangrijkere dingen. Tot in de stemrondes! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken