Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ah, dus geen Benelux-optreden, gewoon opgetreden. Dat verruimt het allemaal wel heel erg.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
1240


Radiohead.

@Koekdoos
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Radiohead is vanzelfsprekend een topboeking, maar ik zag heel erg op tegen jouw aankondiging omdat ik zeker was dat je met de mijne er vandoor ging. Dus een klein vreugdesprongetje!
Gezien onze geschiedenis in de drafts begin ik nu wel met grote vreze te vrezen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Radiohead is vanzelfsprekend een topboeking, maar ik zag heel erg op tegen jouw aankondiging omdat ik zeker was dat je met de mijne er vandoor ging. Dus een klein vreugdesprongetje!
Dan ben ik benieuwd naar jouw eerste naam. ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Wie een beetje heeft opgelet door alle drafts heen, weet dat wij bij Baspop normaal vaak met een kleinere act als eerste aankondiging komen om de headliners voor wat later te bewaren.

Ook zijn wij bij Baspop fan van primeurs, en daarom gaan wij niet, zoals vele andere, voor een veilige keuze uit Europa, maar meteen vol voor de primeur van de eerste Afrikaanse act.

Zoals gezegd een metalband als eerste naam, uit Tunesië:

Myrath


@MadMandra27 en daarna @Brian
 
Laatst bewerkt:

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Op deze eerste editie van de driedaagse MadMandra Meeting is het vooreerst kennismaken met het concept. Zo zullen er 3 podia zijn, elk met hun eigen kenmerken en troeven. Eerst en vooral is er de MadMandra Mansion, waarbij het podium vorm zal krijgen als een open huis met een lange rode loper doorheen het voorste gedeelte van het publiek. Hier zullen de eerder "conventionele" kanonnen hun duivels kunnen ontbinden. Daarnaast heb je de Hip Hop Hole, een donkere grote tent met een heuse H als achtergrondinkleding. De artiesten met wat meer dansbare liederen zullen het programma hier vullen. Tot slot is er nog de Temple of Themes, waar per dag een ander genre de bovenhand zal nemen in deze half-open stage.

Beginnen doen we rustig, alhoewel dat Damiano David en co daar allerminst bekend voor staan. Groot geworden als Eurosong-winnaars, verguisd door een groot deel van de bevolking, maar wel een mooie spot weten te bemachtigen op de zaterdag van de allereerste MadMandra Meeting. Dames en heren, de eerste bevestigde naam van dit meerdaags festival in Zottegem luidt Måneskin!


Next: @Brian, @Timmetje
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Nee. No way dat ik die als eerste zou kiezen, maar wel erg inventief. Grootste band.. is ook arbitrair hoor :p
In de festivalwereld overdrijven we graag ;)
Damnit, ik dacht ook eens gek te doen en voor Blackpink te gaan! Zit normaal niet in de draft mogelijkheden dus mooie keuze.
Precies mijn gedachtegang deze draft. Ik ga proberen veel keuzes te maken die in andere niet konden. Waaronder de headliner die ik als volgende op het oog heb!
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Thisso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken