Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Park Green Meau.jpg

Een festival in België heeft vaak enkele leuke namen uit Nederland, en dat is niet anders bij Park Green. Ze lieten zonet los dat Meau op het festival zal spelen. Deze amper twintigjarige jongedame laat al een dikke twee jaar de lage landen meegenieten van heerlijke nummers. In België scoorde ze enorm sterk met het nummer 'Dat heb jij gedaan'. Er lacht een mooie toekomst naar deze jongedame en dat mag ze meteen bewijzen in de Marquee op zaterdag voor Alexisonfire.

@werchter12
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Park Green Burna.PNG
Het is alweer tijd voor een nieuwe naam voor Park Green, het nieuwe festival in Antwerpen. Het is al meteen de 25ste naam die op het festival te zien zal zijn. Op zondag komt er de Nigeriaan Burna Boy bij. Hij werd beroemd in 2012 na het uitbrengen van "Like to Party", de leadsingle van zijn debuutstudioalbum L.I.F.E (2013). Burna Boy bracht in augustus 2020 zijn vijfde studioalbum, Twice as Tall, uit. Het won Best World Music Album bij de 63rd Annual Grammy Awards.

park green overzicht.PNG

@mattman
@theblackmadness
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.494
6.167
Bekijk bijlage 4255
Het is alweer tijd voor een nieuwe naam voor Park Green, het nieuwe festival in Antwerpen. Het is al meteen de 25ste naam die op het festival te zien zal zijn. Op zondag komt er de Nigeriaan Burna Boy bij. Hij werd beroemd in 2012 na het uitbrengen van "Like to Party", de leadsingle van zijn debuutstudioalbum L.I.F.E (2013). Burna Boy bracht in augustus 2020 zijn vijfde studioalbum, Twice as Tall, uit. Het won Best World Music Album bij de 63rd Annual Grammy Awards.

Bekijk bijlage 4256

@mattman
@theblackmadness
Mooie naam maar wel erg laag op de bill imo. Of ligt dat aan mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.560
4.478
Nog eens tijd voor een Afrikaanse artiest. Begonnen als onderdeel van de Portugese band Buraka Som Sistema, maar al vrij snel besloten solo te gaan. Wegue Wegue is de bekendste hit die iedereen wel kent, maar heel haar show is een feest, zoals de organisatie zelf heeft vastgesteld op Couleur Café vorig jaar. Uit Angola: Pongo!
Rage Against The Machine (25).jpg
@Paddy
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Timmetje

Lion

Support act
7 mrt 2017
774
1.604
Ik zat verkeerd te lezen en dacht dat eerst Yannick aan de beurt was, ik maar wachten, excuus.


Neptunian Maximalism is een groep muzikanten uit België🇧🇪. Ze mixen heavy metal en jazz maar je kunt er nog veel meer genres aan vasthangen. Hun live optredens schijnen erg indrukwekkend te zijn, dus we gaan het meemaken!

Next Up:
@Yannick@Koekdoos
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Ik zat verkeerd te lezen en dacht dat eerst Yannick aan de beurt was, ik maar wachten, excuus.


Neptunian Maximalism is een groep muzikanten uit België🇧🇪. Ze mixen heavy metal en jazz maar je kunt er nog veel meer genres aan vasthangen. Hun live optredens schijnen erg indrukwekkend te zijn, dus we gaan het meemaken!

Next Up:
@Yannick@Koekdoos
Wel een lastige band om live te zien als je een kater hebt en moe bent. Ik knikkebolde af en toe weg en na een uur had ik drie nummers gezien. Verder wel een toffe band!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Support act
7 mrt 2017
774
1.604
Wel een lastige band om live te zien als je een kater hebt en moe bent. Ik knikkebolde af en toe weg en na een uur had ik drie nummers gezien. Verder wel een toffe band!
Ik kan het me voorstellen! Met dat idee in het achterhoofd programmeren we ze op de vrijdagmiddag als iedereen nog fit en gefocust is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: teunajax

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.170
Wel een lastige band om live te zien als je een kater hebt en moe bent. Ik knikkebolde af en toe weg en na een uur had ik drie nummers gezien. Verder wel een toffe band!
Ook als je fit bent. Ben na afloop gesloopt doordat ik alles wil opnemen. Vind Éons een fantastisch album, alleen luister er daardoor ook niet super vaak naar.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken