Dat van Nightwish is niet zo gek, die stonden op Pinkpop ook niet zo hoog.BM, NR met twee shows?
BOCC is met de beste wil echt geen headliner, evenals Sigrid. Let's be real hier, als de andere twee Adele (!) en Fiona Apple zijn.. Op Pukkelpop stond Sigrid gewoon in de namiddag in de Marquee, en BOCC verkocht, dacht ik, niet eens De Roma uit. En Nightwish staat dan op de tweede lijn geposteerd. Afin.
Regel 2 zegt wat anders. Kleiner festival, kleinere headliners allemaal prima. Maar je kunt niet de ene avond een Sportpaleis-act à la Adele neerpoten om de andere avond die twee te laten headlinen. In dat geval kunnen Courtney Barnett, Rina Sawayama eveneens headlinen. Die spelen ook in zalen van 1 à 2k.Ik vind het wel tof, een dag met een kleinere headliner. Zit vast een idee achter.
Oneens. Die keus is aan de organisator.Maar je kunt niet de ene avond een Sportpaleis-act à la Adele neerpoten om de andere avond die twee te laten headlinen.
Um, maar opnieuw. Het staat letterlijk in de regels dat het er realistisch moet uitzien aan het einde van de rit. Ik mag dat gewoon aangeven, lijkt me, wat is dat nu.Oneens. Die keus is aan de boeker. Niet aan de potentiele bezoeker.
Zit vast ook een idee en plan achter. Ik ben in elk geval al benieuwd naar de bekendmaking van het festivalconcept en het affiche.
Ik las die regel eigenlijk altijd voornamelijk als in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat mensen niet teveel grote namen achter elkaar plempen.Um, maar opnieuw. Het staat letterlijk in de regels dat het er realistisch moet uitzien aan het einde van de rit. Ik mag dat gewoon aangeven, lijkt me, wat is dat nu.
Da's iets anders dan beginnen over potentiële bezoeker/organisator. We zijn hier allemaal gelijken.En tuurlijk mag je het aangeven, net zo zeer als dat ik of een ander mag aangeven het met je eens of oneens mag zijn.
3 shows zelfs. Zoals in de aankondiging ook al stond.BM, NR met twee shows?![]()
In België is Sigrid inderdaad geen headliner, maar de locatie is veelbepalend.BOCC is met de beste wil echt geen headliner, evenals Sigrid. Let's be real hier, als de andere twee Adele (!) en Fiona Apple zijn.. Op Pukkelpop stond Sigrid gewoon in de namiddag in de Marquee, en BOCC verkocht, dacht ik, niet eens De Roma uit. En Nightwish staat dan op de tweede lijn geposteerd. Afin.
Zeker jouw goed recht en absoluut welkom. Kritiek kan enkel leiden tot nog betere versies van CITW. Dank daarvoor dus!Ik mag dat gewoon aangeven, lijkt me, wat is dat nu.