Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.097
1rycPzQ.jpg


Rina Sawayama.

@Timmetje > @warriorandweirdo (4u)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.291
Cabin In The Woods is erg blij om 3 fantastische namen te mogen aankondigen.

Beginnen doen we met JARV IS..., het soloproject van Jarvis Cocker, de legendarische frontman van Pulp, die op zaterdag zal spelen.


Daarnaast mogen we ook het fantastische Kero Kero Bonito verwelkomen op vrijdag.


Tenslotte zijn we ook nog erg verheugd om de Noorse artieste Otha te mogen verwelkomen op zondag.


@Brian
@Oasiss
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.097
Voorstel: de organisatoren krijgen na de reguliere rondes de mogelijkheid om in een bonus ronde (ronde 31) een kleine act (dus geen headliner, sub, tent afsluiter of andere acts die bovenaan je poster zouden kunnen staan) van buiten Europa te boeken gezien de vaccinaties daar zo vlot gaan.

edit: bedoelde dus eigenlijk vooral de VS, in de rest van de wereld gaat 't hoegenaamd nog niet zo vlot lol.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Voorstel: de organisatoren krijgen na de reguliere rondes de mogelijkheid om in een bonus ronde (ronde 31) een kleine act (dus geen headliner, sub, tent afsluiter of andere acts die bovenaan je poster zouden kunnen staan) van buiten Europa te boeken gezien de vaccinaties daar zo vlot gaan.
Jaaaa. Ik ben voor! Inderdaad een sterke undercard act. Ik weet al precies wie ik wil.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ik ben tegen. European editie, dus laten we dat zo houden. Er zijn nog genoeg mooie Europese acts die nog niet gekozen zijn. Maar bij 8 stemmen voor gaat die vlieger natuurlijk wel op
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.587
7.298
Voorstel: de organisatoren krijgen na de reguliere rondes de mogelijkheid om in een bonus ronde (ronde 31) een kleine act (dus geen headliner, sub, tent afsluiter of andere acts die bovenaan je poster zouden kunnen staan) van buiten Europa te boeken gezien de vaccinaties daar zo vlot gaan.

edit: bedoelde dus eigenlijk vooral de VS, in de rest van de wereld gaat 't hoegenaamd nog niet zo vlot lol.

Belangrijk inderdaad om wel te vermelden dat het een kleine act moet zijn, anders had ik zo iets als Metallica kunnen nemen :p
Natuurlijk altijd even kijken hoe groot een act is, maar wel een leuk concept.

Belangrijk om wel duidelijk te zijn of het dus specifiek een VS act moet zijn, of dat het alles mag zijn buiten Europa.

Andere belangrijke toevoeging die ik hieraan heb:

Misschien is het dan zelfs beter om een bonusronde 31 en 32 te hebben. Zodat je van plek 1 naar 15 en terug hebt, zodat in theorie iedereen gelijke kansen heeft, net zoals hoe het nu in de eerste rondes met headliners gaat. Als eerste een naam mogen kiezen, maar dan 28 namen moeten wachten op de volgende headliner.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.097
Ik stel dan gewoon voor dat de orde terug gerandomiseerd wordt en gezien de grootte van de act, het er niet pér se toe doet om ook nog 's een tweede ronde erbij te doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Voorstel: de organisatoren krijgen na de reguliere rondes de mogelijkheid om in een bonus ronde (ronde 31) een kleine act (dus geen headliner, sub, tent afsluiter of andere acts die bovenaan je poster zouden kunnen staan) van buiten Europa te boeken gezien de vaccinaties daar zo vlot gaan.

edit: bedoelde dus eigenlijk vooral de VS, in de rest van de wereld gaat 't hoegenaamd nog niet zo vlot lol.
Leuk idee. Ik ben voor.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ik stel dan gewoon voor dat de orde terug gerandomiseerd wordt en gezien de grootte van de act, het er niet pér se toe doet om ook nog 's een tweede ronde erbij te doen.
Als we dit gaan doen (nog geen meerderheid) dan stem ik voor de gewone volgorde aanhouden.

Ik ben nog steeds tegenstander. In mijn beleving haal je een beetje het unieke van deze draft weg tbh
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Volgens mij hebben we nu voor: Yannick, joslittel, koekdoos en timmetje.
Tegen: Brian

Nog 4 mensen voor of 7 tegen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, Yannick...

Voor: Yannick, Jos, Koekdoos, Tim
Tegen: Brian, Dave
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Er zijn op het moment Nederlandse festivals die wel doorgang vinden en Amerikaanse acts op het programma hebben dus zo onrealistisch is dit idee toch niet?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Is dat zo? Volgens mij is het beide. Een Europese editie, met een realistisch programma gezien de corona pandemie. De hele reden dat de editie Europees is is vanwege corona. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken