Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Bij nader inzien ga ik toch voor tegen. Inderdaad zonde van het concept. Ik was wat verblind door de extra mogelijkheden die de bonusronde boodt haha

Ja dat was mijn idee inderdaad. Uit alle mensen die mee willen doen stelt de organisator random teams van twee samen. Dan krijg je de meest bizarre combinaties denk ik en vrij unieke programmas uiteindelijk. Lijkt me fantastisch.

Ik wil hem zelf niet organiseren (ben daar veel te warrig voor en dan gaan er fouten komen) maar lijkt me een vrij leuk concept voor de volgende draft. :)

• Leuk
Waarderingen: Paddy en wenteldave
Zo te zien is het idee van de bonusrinde weg.
Teamdraft lijkt me erg grappig, nog geen idee hoe ik me dat precies voor moet stellen, maar tegen die tijd doe ik wel mee

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Euh... Ik ga alsnog maar. Wil namelijk niet dat Jos opeens voor deze act gaat.

Ik heb niet altijd even goed opgelet bij iedereen, maar volgens mij heb ik hier één van de eersten Oostblokbands voor deze draft weten te strikken. De organisatie dacht dat er nog wel wat gitaargeweld bij mocht, al zaten we wel te twijfelen of dat nou in deze vorm moest. Maar goed, we zijn helemaal naar Chişinǎu, Moldavië, afgereisd om deze band te strikken. Met hun nu-metal, metalcore en djent lijkt het ietwat op Jinjer (ah, dat was misschien de eerste band) en dat doet hun muziek veel goeds. Infected Rain!

@koekdoos @RubenFrusciante

Zo te zien is het idee van de bonusrinde weg.
Teamdraft lijkt me erg grappig, nog geen idee hoe ik me dat precies voor moet stellen, maar tegen die tijd doe ik wel mee
Via prive conversatie met een groepje (van 3/4?) samen discussietjes voeren over de line up denk ik

Euh... Ik ga alsnog maar. Wil namelijk niet dat Jos opeens voor deze act gaat.

Ik heb niet altijd even goed opgelet bij iedereen, maar volgens mij heb ik hier één van de eersten Oostblokbands voor deze draft weten te strikken. De organisatie dacht dat er nog wel wat gitaargeweld bij mocht, al zaten we wel te twijfelen of dat nou in deze vorm moest. Maar goed, we zijn helemaal naar Chişinǎu, Moldavië, afgereisd om deze band te strikken. Met hun nu-metal, metalcore en djent lijkt het ietwat op Jinjer (ah, dat was misschien de eerste band) en dat doet hun muziek veel goeds. Infected Rain!

@koekdoos @RubenFrusciante
Strakke keuze!

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Vandaag een aankondiging van een levende legende voorafgaand aan de headliner van de volgende ronde. Met nog een mooie plek van anderhalf uur speeltijd om op te vullen is het uiteraard niet meer dan logisch dat deze man die plek zal gaan opvullen.

Er bestaat soms her en der wat twijfel of er ook niet-metalacts geboekt mogen worden op Baspop. Maar natuurlijk mag dat.

Met een mooi solo album in 2016, een optreden op Glastonbury in 2017, zo hier en daar een optreden tussendoor en een album met her-uitvoeringen van verschillende nummers van zijn band met allerlei gastoptredens komt er maar geen einde aan de carrière van deze man. En daar voegen we nu nog een optreden op Baspop aan toe. En hopelijk ook ooit in het echt nog eens te bewonderen.

Barry Gibb

@RubenFrusciante en daarna 2x @HollandiaFCB

Users who are viewing this thread