Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
ntqrRL4.jpg


Ik kies Nilüfer 'Miss Universe' Yanya.

Bas kiest Racoon, dus..
@theblackmadness > @Paddy
 
Laatst bewerkt:

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Wow de rondes zijn me wel heel kort geworden, gelukkig ben ik nog voor mattman online gekomen!
Nu Alcatraz zeker door gaat, moest ik toch even als eer daaraan twee namen van hun affiche meepakken!
Cradle of Filth en Lacuna Coil!

@mattman
@Paddy
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Bökkers is een rockband uit het Overijsselse Salland onder leiding van Hendrik Jan Bökkers. De band is in 2010 begonnen als coverband van Normaal onder de naam Bökkers Dut Normaal. Inmiddels spelen ze hun eigen nummers. In 2020 zette corona een dikke streep door hun afscheidstour. Frontman Bökkers heeft nieuwe bandleden aangetrokken en maakt op het Paddy Power Festival een knallende doorstart!


@kobloodflames vergeet je niet Lacuna Coil te vervangen? Staan namelijk al op het Paddy Power Festival.

> @theblackmadness
>> @bas2204
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
Toch even getwijfeld of ik ze nu al zou pakken, of pas in de vrije keuze. Ik wil ze absoluut hebben (zeker na het verlies van Amenra en Stake) en dus kondig ik ze nu zeer graag aan: Psychonaut!
Het gaat zeer snel voor deze mannen. Ze brachten vorig jaar met Unfold The God Man een pracht van een plaat uit en debuteerde meteen op plaats 42 in de zwaarste lijst. Het jaar nadien presenteerde zanger-bassist Thomas Michiels deze zelfde lijst en stonden ze al op plaats 26. Tijd dus om op Rock Blomberghen dit album voor te stellen en de pannen van het dak te spelen!
Aankondigingen (23).jpg

@bas2204 en @Yannick
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Lacuna Coil was al gekozen door Paddy.
Ah ik zie het, was op het main scherm aan het aan het zoeken omdat ik niet meer wist wat er allemaal gekozen was en daar staat Lacuuna Coil dus mijn ctrl+f vond hem niet :p.
Dan verander ik het maar in een guitly pleasure die ook wel op Alcatraz staat: Night Flight Orchestra!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.615
7.331
Ah ik zie het, was op het main scherm aan het aan het zoeken omdat ik niet meer wist wat er allemaal gekozen was en daar staat Lacuuna Coil dus mijn ctrl+f vond hem niet :p.
Dan verander ik het maar in een guitly pleasure die ook wel op Alcatraz staat: Night Flight Orchestra!

Nouja, zeg! Tot twee keer toe denk ik goed weg te komen, en beide keren doe je zoiets :p
Nog een paar vrije keuzes veranderen, verschuiven en aanvullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken