Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Ook even snel dan na bizarre ontknoping KKD. Kunnen jullie morgenochtend ten minste door.
Toch nog flink wat kandidaten moeten schrappen deze ronde.. weinig spannend, maar vind het toch lekker.
chase & status en kaiser chiefs

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Dit is ronde 28 toch?
Dus dan mag ik nog 1 keer 2 namen kiezen, heb 2 bewaard waarvan ik dacht dat het wel gekozen kon gaan worden maar wel vraagtekens bij

Dit is ronde 28 toch?
Dus dan mag ik nog 1 keer 2 namen kiezen, heb 2 bewaard waarvan ik dacht dat het wel gekozen kon gaan worden maar wel vraagtekens bij

Klopt, hierna nog twee rondes. Voor mij nu ook nog even een naam zien te kiezen, maar moet even puzzelen welke. En daarna in de laatste twee rondes de twee namen die al vrijwel sinds het begin vastliggen voor ronde 29 en 30

Ook even snel dan na bizarre ontknoping KKD. Kunnen jullie morgenochtend ten minste door.
Toch nog flink wat kandidaten moeten schrappen deze ronde.. weinig spannend, maar vind het toch lekker.
chase & status en kaiser chiefs
Aaj de Kaiser Chiefs. Twijfelde er ook over. Volgens mij stonden die bij veel mensen al mer potlood als mainstage opvulling

Van Dans Dans uit België gaan we naar Frankrijk, uit de kustplaats Biarritz wel te verstaan, het surfparadijs van Frankrijk. En eerlijk gezegd, die invloeden merk ik zelf best terug in deze psych-punk-/newwaveband. Ze hebben ook al een album uitgebracht dit jaar, Paradigmes. La Femme staat op de zondag van U2!
@Joslittel @Oasiss

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Tijd voor een gitaarvirtuoos. De organisatie is deze artiest pas recent gaan waarderen sinds de aankondiging op Alcatraz, maar wat zijn we blij dat we nu aan boord zijn. Zijn carrière gestart bij The Scorpions toen ze nog progressievere muziek maakte en eruit gestapt toen de band een andere kant op ging. Bouwt zelf gitaren, speelt met 8 snaren en heeft een set vol klassiekers. Het machtige The Sails of Charon kan de organisatie zeer waarderen. Dit wordt genieten van prachtige solo's en gitaarwerk met Uli Jon Roth!

@Oasiss
@Brian

Tijd voor een gitaarvirtuoos. De organisatie is deze artiest pas recent gaan waarderen sinds de aankondiging op Alcatraz, maar wat zijn we blij dat we nu aan boord zijn. Zijn carrière gestart bij The Scorpions toen ze nog progressievere muziek maakte en eruit gestapt toen de band een andere kant op ging. Bouwt zelf gitaren, speelt met 8 snaren en heeft een set vol klassiekers. Het machtige The Sails of Charon kan de organisatie zeer waarderen. Dit wordt genieten van prachtige solo's en gitaarwerk met Uli Jon Roth!

@Oasiss
@Brian
Niemand die zúlke moeilijke dingen zó makkelijk speelt. Geen spier in z'n gezicht die aanspant tijdens z'n solo's. Live een fenomeen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Laten we maar doen. Binnen 4u niet was de afspraak omdat er veel labwerk was. Maar vandaag is een vrije dag dus laten we maar 4u geven
Labwerk weet ik niets van, maar mijn productie loopt ook op vrije dagen gewoon voort ;). Heb voorlopig geen namenlijstje op zak, dus zou zeggen skip me maar en dan kom ik zo snel mogelijk met een nieuwe naam op de proppen. :) (Excuses alvast voor het wachten in vorige rondes)

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Labwerk weet ik niets van, maar mijn productie loopt ook op vrije dagen gewoon voort ;). Heb voorlopig geen namenlijstje op zak, dus zou zeggen skip me maar en dan kom ik zo snel mogelijk met een nieuwe naam op de proppen. :) (Excuses alvast voor het wachten in vorige rondes)
Ah, dan herinner ik me dat verkeerd :S.
Helder, jij mag je namen inhalen op het moment dat je ze weer paraat hebt. Probeer alleen wel als ronde 30 is geweest, jij ook alle rondes hebt ingehaald. Wel overzichtelijk als het spel voor iedereen tegelijkertijd eindigt.

Users who are viewing this thread