Festileaks Festival Draft IV: European Edition

SHRhLkV.jpg

The Comet Is Coming.

@bas2204 > @theblackmadness

KO-RockFest is blij om als volgende exclusieve naam de Finse powermetal band Stratovarius aan te mogen kondigen.

Als tweede naam wil ik even naar de jury kijken of dit mag: Deze 'band', of misschien beter genoemd dit project heeft als laatste een album in 2010 uitgebracht en hebben sinds die tijd ook niet getourt, maar laat er nou pas geleden een nieuw album zijn aangekondigd! Het is nog zeker niet zeker dat er met dit album getourt wordt, dus vandaar dat ik het even vraag. Hierbij het tekstje:

Het heeft even moeten duren, maar de onderhandelingen zijn rond. Ook KO-RockFest mag de meester van de nederlandse metalscene verwelkomen. Zoals eerder dit jaar aangekondigd brengen ze binnenkort een nieuw album uit, en dat gaan ze exclusief op KO-RockFest vertolken naar de live scene! Yes, je leest het goed. Star One zal op KO-RockFest het dak eraf blazen!

@mattman
@Paddy

Is al bekend wanneer dat album uitkomt? Als er een releasedatum staat moet het kunnen, als het gewoon een (voor nu) vage belofte is dan imo niet.

Had er niets over gezegd toen Kings Of Convenience werd gekozen, maar vind persoonlijk dat acts die gedurende de draft plots terug actief worden niet opééns wel mogen gekozen worden. Hangt wat af wie er op dat moment aan de beurt is en zn kans wilt wagen. Bands die al een reünie tournee hadden gepland, is dan misschien nog iets anders.

Het album is in februari aangekondigd, er is nog geen releasedate bekend. Ik snap als het niet mag hoor, maar ik dacht niet geschoten is altijd mis!

Users who are viewing this thread