Festileaks Festival Draft IV: European Edition

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Gelukkig hebben we op de poster nog één mooie positie te vergeven, en dat is die van de afsluiter van de grote tent op zondag, net voor het optreden van Scorpions. Gezien deze dag vol komt te staan met rock en blues bands, mag een grote bluesy act aan de bovenkant van de poster niet ontbreken. Daarvoor hebben we een Noord-Ier weten te strikken. Hij kwam een paar dagen geleden met een nieuw album op de proppen, maar hij zal speciaal voor ons natuurlijk een mix laten horen van dit nieuwe en ook het wat oudere legendarische materiaal. We zijn heel erg trots dat we deze man nog mogen verwelkomen op ons festival. Het is Van Morrison!


@Yannick en @Timmetje
Spelen om het spelen. Houd ik van!
Overigens, ik kan hem nooit zo goed peilen qua positie, maar aangezien ik daar bij mijn vorige draft ook commentaar op kreeg, geef ik het je even mee: dat is misschien wel een lage positie.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Spelen om het spelen. Houd ik van!
Overigens, ik kan hem nooit zo goed peilen qua positie, maar aangezien ik daar bij mijn vorige draft ook commentaar op kreeg, geef ik het je even mee: dat is misschien wel een lage positie.

Die man ademt gewoon de passie voor muziek, nog altijd!
En ik vind een positie als (grootste) subheadliner van een dag zeker een positie waar Van Morrison thuis hoort. Hij speelde in 2019 ook op het Holland International Blues Festival als sub voor ZZ Top.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Die man ademt gewoon de passie voor muziek, nog altijd!
En ik vind een positie als (grootste) subheadliner van een dag zeker een positie waar Van Morrison thuis hoort. Hij speelde in 2019 ook op het Holland International Blues Festival als sub voor ZZ Top.
Helemaal mee eens. Lijkt me een prima plek voor de beste man. Al zal die mogelijk wel fors aan populariteit gewonnen hebben bij een smaldeel van de bevolking met zijn anti lockdown liedjes en retoriek :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Die man ademt gewoon de passie voor muziek, nog altijd!
En ik vind een positie als (grootste) subheadliner van een dag zeker een positie waar Van Morrison thuis hoort. Hij speelde in 2019 ook op het Holland International Blues Festival als sub voor ZZ Top.
Oh, hij is sub? Ja, dan wel, ja. Werd in de war gebracht door het woord 'tent'...
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
De betere gitaarplaat van vorig jaar kwam van...

is9TDKP.jpg


Porridge Radio.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.537
Als het goed is kan jij om 19.05u kiezen als Warrior nog niet gekozen heeft @Brian! Die had aangegeven dat er na vier u weer verder gespeeld kon worden volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken