Festileaks Festival Draft IV: European Edition

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Pas hun nieuwste plaat 'T(h)reats' uitgebracht en wij hebben de eer dat ze die bij ons willen komen voorstellen. Ongetwijfeld één van de beste Belgische live bands die ik al heb gezien, en volgens @ThijsDB toen niet eens hun beste keer.

ttjfjwu.jpg


Stuff.

@bas2204 > @theblackmadness
Zo. Kan. Je. Niet. Zijn. Yannick.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
KO-RockFest mag dan helaas Sabaton niet hebben, maar gelukkig heeft de gitarist Tommy Johansson toch ja gezegd om exclusief op KO-RockFest te staan met zijn eigen band Majestica. Als tweede mogen we Katatonia aankondigen!


@mattman
@Paddy
Mooi Katatonia, die stonden ook nog hoog op mijn wishlist! En Majestica vind ik een verrassend leuke band.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Altijd leuk voor discussies op fanfora van Nightwish: wie van de drie zangeressen is de beste zangeres?
Kamp Tarja vs kamp Floor.
Op het Paddy Power festival gaan we erachter komen, want beide zangeressen gaan hun beste beentje voor zetten.

Tarja Turunen

> @theblackmadness
>> @bas2204
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Gelukkig hebben we op de poster nog één mooie positie te vergeven, en dat is die van de afsluiter van de grote tent op zondag, net voor het optreden van Scorpions. Gezien deze dag vol komt te staan met rock en blues bands, mag een grote bluesy act aan de bovenkant van de poster niet ontbreken. Daarvoor hebben we een Noord-Ier weten te strikken. Hij kwam een paar dagen geleden met een nieuw album op de proppen, maar hij zal speciaal voor ons natuurlijk een mix laten horen van dit nieuwe en ook het wat oudere legendarische materiaal. We zijn heel erg trots dat we deze man nog mogen verwelkomen op ons festival. Het is Van Morrison!


@Yannick en @Timmetje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken