Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Oh nee dit keer is mijn weekend een stukje minder druk dan vorige week hoor! Dus hierbij heb ik weer twee namen voorbereid: Arena met natuurlijk hun nieuwe zanger Damien Wilson, en de lekkere folkrock van Fiddler's Green voor het folk podium!

Ook Arena is al gekozen. Door jezelf. De ronde daarvoor. Ze mogen bij deze wel 2x op je festival spelen denk ik ?
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
2 jonge knapen uit Desselgem die samen een heerlijke portie energie, spelplezier en zeer goede muziek ten tonele brengen: Compact Disk Dummies!

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2021 zijn voor vrijdag 27 augustus: Björk, Einstürzende Neubauten, Röyksopp, Susanne Sundfør, Intergalactic Lovers en Fenne Lily, voor zaterdag 28 augustus: Hans Zimmer, Kings Of Convenience, Girl In Red, Wardruna, Ghostpoet, Anna Von Hausswolff, Flo Morrissey en Compact Disk Dummies en voor zondag 29 augustus: Robyn, Ben Howard, James Blake, Sam Fender, God Is An Astronaut, Selah Sue, Frank Turner & The Sleeping Souls, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.041
Ben benieuwd hoeveel vrije keuze namen er nog uit gaan vallen. Lacuna Coil had ik als vrije keuze nog staan, heb uiteraard al aardig wat symfonische metal staan :p
In ieder geval nog een paar vrije keuzes in te vullen gelukkig ook.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Een wat snellere aankondiging dan deze band verdient maar het Drentse kampvuur roept. Tijd voor de volgende act uit de Benelux op de mainstage van JozzFest. Grootgeworden met instrumentale rock met enkele hits in Amerika zelf. De enige band die ooit een wereldhit scoorde met jodelen. Nog steeds actief en in progkringen hoog gewaardeerd. Thijs van Leer is een held, helaas zonder Jan Akkerman meer maar live is het er niet minder om heeft de organisatie ooit op Baroeg Opwn Air vastgesteld. Focus komt erbij op JozzFest.


@wenteldave
@koekdoos
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Ik heb zelf eigenlijk altijd gedacht dat dit een Amerikaanse band was. Heb ik even geluk dat ze gewoon uit Londen komen. Met The Kingdom brachten ze vorig jaar een knaller van een alternatieve rockalbum uit, hun achtste alweer, daar ze al sinds 1992 meedraaien. Van 2003 tot 2010 zijn ze er alleen even tussenuit geweest, maar sindsdien zijn ze op volle oorlogssterkte terug. Ik presenteer u Bush!

@koekdoos @RubenFrusciante
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.157
5.558
Ik heb zelf eigenlijk altijd gedacht dat dit een Amerikaanse band was. Heb ik even geluk dat ze gewoon uit Londen komen. Met The Kingdom brachten ze vorig jaar een knaller van een alternatieve rockalbum uit, hun achtste alweer, daar ze al sinds 1992 meedraaien. Van 2003 tot 2010 zijn ze er alleen even tussenuit geweest, maar sindsdien zijn ze op volle oorlogssterkte terug. Ik presenteer u Bush!

@koekdoos @RubenFrusciante
Verdomme, ik dacht dat die om die reden onder de radar zouden blijven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken