Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.439
We gaan weer voor een Nederlandse toevoeging. Een punkband die enorm veel liedjes in één set kan stoppen. De liedjes zijn immers doorgaans nog geen minuut lang. Met pareltjes als "Batman is een fascist", "Shell is een prima bedrijf als ik de website mag geloven", "een nier voor geen Rutte vier", "de tabaksindustrie kan de kanker krijgen" en "Leg de zuidas in de as" mogen deze mannen al vroeg op de dag de toko vakkundig komen afbreken. Ik heb het natuurlijk over HANG YOUTH.


@Brian en @warriorandweirdo
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
We gaan voor de volgende naam naar een Brits kanaal eiland. Guernsey. Zaterdag sluit hij de Grolsch stage af en is hiermee de laatste act die wij aankondigingen met een langere settijd dan een uur (op de laatste sub na natuurlijk). We hopen dat de vliegtuigen vliegen tegen die tijd, anders halen we hem op met de roeiboot. Hoogstpersoonlijk.

Screenshot_20210507-122904.png


@warriorandweirdo
@Timmetje
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.493
3.653
We gaan weer voor een Nederlandse toevoeging. Een punkband die enorm veel liedjes in één set kan stoppen. De liedjes zijn immers doorgaans nog geen minuut lang. Met pareltjes als "Batman is een fascist", "Shell is een prima bedrijf als ik de website mag geloven", "een nier voor geen Rutte vier", "de tabaksindustrie kan de kanker krijgen" en "Leg de zuidas in de as" mogen deze mannen al vroeg op de dag de toko vakkundig komen afbreken. Ik heb het natuurlijk over HANG YOUTH.


@Brian en @warriorandweirdo
Haha het werd of Goldband of deze voor mij toestraks. Briljant om te hebben op je festival.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
dCZiRVi.jpg


Little Dragon.

@bas2204 > @theblackmadness
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.537
Duurt het bij deze draft nou iets langer dan bij de andere keren of lijkt dat maar zo?

Lijkt me niet doordat de groep groter is. Wellicht doordat er toen meer mensen thuiswerkten? Als je weer op locatie of onderweg is duurt het logischerwijs wat langer voordat je kan reageren. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Was bij de vorige draft ook al zo. Heb toen ook regelmatig herinneringen moeten posten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken