Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Nieuwe naam, nieuwe kansen. Ditmaal geen Benelux naam, die hypetrain laat ik toch maar even aan me voorbij gaan. Heb uiteraard al genoeg Beneluxnamen (lees vooral niet de mislukte aankondiging van hierboven).

Toch blij met de volgende naam. Na ze in 1989 gemist te hebben, nu toch nog voor het eerst op Baspop.
Ik was al wel een beetje van ze, maar na hun geweldige show op Graspop in 2019 was ik helemaal verkocht.
Het gaat misschien ten koste van de ticketverkoop bij menig metalliefhebber, maar dat maakt het niet minder geweldig!

Def Leppard

Mooi passende naam op de dag van Queen + Adam Lambert!


@RubenFrusciante en daarna 2x @HollandiaFCB
Ah joh. Ik ging er vanuit dat dit je laatste headliner was voor keuze 30. Nu wel enorm benieuwd naar je laatste headliner
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Ah joh. Ik ging er vanuit dat dit je laatste headliner was voor keuze 30. Nu wel enorm benieuwd naar je laatste headliner
Mocht mijn headliner er nog uitvliegen, dan is het wel een optie om ze door te schuiven. Maar heb nog wel wat opties als reserve gelukkig.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Goedemorgen allen. @RubenFrusciante het tot 11:15

Ik heb de komende tijd weinig tijd om de eerste pagina aan te passen. Dat wordt pas zaterdagavond ben ik bang
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Ik zag eerder volgens mij een aankondiging voorbij komen met de uitleg dat het tijd wordt om halve legendes te boeken.
Wij bij Baspop zeggen dan alles of niets, dus tijd voor een hele legende.

Uiteraard is Deep Purple al geboekt, maar de organisatoren van Baspop vinden de nummers van de albums van Mk3/4 toch vetter. Dus daar hebben we mooi even geluk om toch deze legende te kunnen boeken.

Glenn Hughes

Net als in 2018 op Graspop zal dit optreden in het teken staan van het spelen van de nummers van zijn tijd in Deep Purple. En wat is nou een betere plek voor een legende dan een anderhalf uur durende plek als afsluiter van de Bonus Stage op de zaterdag.


@wenteldave en daarna @Joslittel
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
Lekker dan. Eerst Goldband, dan First Aid Kit. Van beide verwacht dat die de vrije keuzes wel zouden halen.

Mooie boekingen. Maar grr.
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over hoe ik ze gepositioneerd heb als jullie FAK als vrije keuze zien...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over hoe ik ze gepositioneerd heb als jullie FAK als vrije keuze zien...

Niet alle vrije keuzes hoeven klein te zijn. Ik zou in theorie mijn headliner zelfs nog in de vrije keuze kunnen plakken. Zijn natuurlijk maar 30 rondes en 50 vrije keuze dus er gaan sowieso wat grote namen in de vrije keuze vallen. Dacht dat in de allereerste draft een Judas Priest en Scorpions ook als vrije keuze werden gekozen nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Frankrijk. Niet het land dat het meest bekend staat om hun metalbands. Gojira brengt hier natuurlijk hard verandering in maar er is nog een band die al jaren goed bekend staat. En de moedertaal trouw blijft bovendien. Hun muziek is moeilijk in een hokje te stoppen maar zet er post voor en je zit al een eind in de goede richting. Post rock, post black metal. Kan allemaal maar wat buiten kijf staat is dat het enorm sfeervolle en steengoede muziek is. Alcest komt erbij in de Marque! Een boeking waar we enorm blij mee zijn
Het nummer Autre Temps hoort tot de favoriete metalnummers van de organisatie


@Oasiss
@Brian
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.743
Frankrijk. Niet het land dat het meest bekend staat om hun metalbands. Gojira brengt hier natuurlijk hard verandering in maar er is nog een band die al jaren goed bekend staat. En de moedertaal trouw blijft bovendien. Hun muziek is moeilijk in een hokje te stoppen maar zet er post voor en je zit al een eind in de goede richting. Post rock, post black metal. Kan allemaal maar wat buiten kijf staat is dat het enorm sfeervolle en steengoede muziek is. Alcest komt erbij in de Marque! Een boeking waar we enorm blij mee zijn
Het nummer Autre Temps hoort tot de favoriete metalnummers van de organisatie


@Oasiss
@Brian
We gaan strepen...!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken