Festileaks Festival Draft IV: European Edition

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Zijn die nog actief? ?
Vind het een twijfelgeval. Mauro zei ooit dat Evil Superstars altijd ongoing zijn en nooit gesplit zijn. Maar hun Wikipediapagina spreekt wel over 'was een band'. Ze hebben wel in ieder geval nog in 2016 opgetreden.

Als mensen dit te veel een twijfelgeval vinden, laat maar weten. Dan verander ik het met plezier. Want wil natuurlijk wel 100% volgens de regels spelen. :)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Vind het een twijfelgeval. Mauro zei ooit dat Evil Superstars altijd ongoing zijn en nooit gesplit zijn. Maar hun Wikipediapagina spreekt wel over 'was een band'. Ze hebben wel in ieder geval nog in 2016 opgetreden.

Als mensen dit te veel een twijfelgeval vinden, laat maar weten. Dan verander ik het met plezier. Want wil natuurlijk wel 100% volgens de regels spelen. :)
Van mij mag het hoor, maar met Mauro zijn 100+ projecten, had ik er gewoon geen idee van. Heerlijke naam in iedere geval! ;)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.157
5.556
Vind het een twijfelgeval. Mauro zei ooit dat Evil Superstars altijd ongoing zijn en nooit gesplit zijn. Maar hun Wikipediapagina spreekt wel over 'was een band'. Ze hebben wel in ieder geval nog in 2016 opgetreden.

Als mensen dit te veel een twijfelgeval vinden, laat maar weten. Dan verander ik het met plezier. Want wil natuurlijk wel 100% volgens de regels spelen. :)
Ik had ze ook op mijn lijstje staan
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Werken we via het originele concept zoals het de eerste drie drafts was? met de 12, 8 en 6 uur.
Bij ronde 10 ging het er even over dat het 12, 10, 8 zou kunnen zijn?
"9. Elke deelnemer heeft 12u de tijd om een act te kiezen, na 10 rondes verkleint dit naar 10u en bij ronde 20 naar 8u."

Kut. Moeten we dus waarschijnlijk wachten tot 18u44. Zucht.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Vandaag ga ik voor Pendragon en Arena
(ik ben overigens deze weken veel in het lab waar ik geen internet heb, dus zal niet altijd de 8 uur kunnen halen :p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Vandaag ga ik voor Pendragon en Arena
(ik ben overigens deze weken veel in het lab waar ik geen internet heb, dus zal niet altijd de 8 uur kunnen halen :p)
Als je van de duivel spreekt haha. Als je het echt heel erg druk hebt en je denkt het niet te zullen halen, kun je altijd een naam doorgeven aan de persoon net voor je ofzo maar kan me wel voorstellen dat je je namen altijd liever zélf aankondigt. Geef 't maar mee.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Back To Life, Back To Reality. Tijd voor (wat mij betreft) halve legendes.

Soul II Soul!

Ondertussen bevestigd: Radiohead, Aphex Twin, Depeche Mode, Opeth, Pet Shop Boys, Slowdive, The Streets, Fontaines D.C., Little Simz, Soul II Soul, Jonny Greenwood, Jessie Ware, The Specials, M83, Charlotte Gainsbourg, Four Tet, Jonny Greenwood, Refused, Benjamin Clementine, Evil Superstars, Savages. Meer namen volgen.

soulsoul.png

@Paddy @theblackmadness
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Het Paddy Power festival is erg blij dat Rudeboy en Green Lizard hun ‘tribute to the 90’s’ naar ons festival brengen. Op de setlist staan nummers van oa Nirvana, the smashing pumpkins, Beastie boys, foo fighters en natuurlijk de urban dance squad!


> @theblackmadness
>> @bas2204
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Dan gaan we toch maar weer een naam toevoegen aan het programma voor de vrijdag. Het gaat daarbij om een Engelse band die stemmige muziek maakt en waarvan de zanger een opmerkelijk laag stemgeluid heeft. Ze treden regelmatig op in Nederland en dus zijn wij enorm blij dat ze deze zomer exclusief op ons festival te zien zullen zijn. We hebben het natuurlijk over The Slow Show!


@Yannick en @Timmetje
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Kans was natuurlijk klein dat Amaranthe er nog wel in zou blijven en al helemaal voor de vrije keuze :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Nu doe ik 't niet express ofzo, maar ze krijgt wel eventjes voorrang op nog enkele andere kleintjes die ik wil kiezen voor m'n undercard.

6zEKmVV.jpg


Charlotte Adigéry.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken