Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Volgens mij bedenkt de meerderheid nu richting de latere rondes dat ze nog even snel wat exclusieve Benelux namen moeten boeken :p
En dat zeg je nu omdat ik De Jeugd heb gekozen? Want ik zie letterlijk geen verschil met vorige rondes dat er opeens meer Benelux-artiesten zouden gekozen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
Ik snap die ook niet helemaal. Volgens mij zijn er al aardig wat Nederlandse en Belgische namen gekozen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
3/20 momenteel denk ik, 6/30 haal je zo en is het is niet eens nodig want wordt nadien pas samen geteld volgens de regels toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
Ja, hoeft nu tijdens de exclusieve keuzes officieel nog geen rekening mee gehouden te worden volgens mij. :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
3/20 momenteel denk ik, 6/30 haal je zo en is het is niet eens nodig want wordt nadien pas samen geteld volgens de regels toch?
Klopt, je hoeft er nu nog geen rekening mee te houden. Pas na alle rovers voorbij zijn.
Ik zit zelf op 4/20. Precies 20 %.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Tijd begint wel 's te dringen voor een naam voor me festival lol. Geen inspiratie. :/
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
En dat zeg je nu omdat ik De Jeugd heb gekozen? Want ik zie letterlijk geen verschil met vorige rondes dat er opeens meer Benelux-artiesten zouden gekozen worden.

Niet specifiek jouw keuze, maar had het idee dat er de laatste 2 a 3 rondes een stuk meer zijn gekozen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Zo snel geteld vandaag en gisteren 9 Benelux namen en meerdere shoutouts naar een paar andere Benelux acts voorbij zien komen :p

Dat is toch aardig wat in korte tijd. Er zijn dagen bij dat er in totaal niet eens zoveel namen worden gedropt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Aangezien er weer wat mooie namen net voor onze neus weg zijn gekaapt, gooien we het even over een andere boeg. Wellicht dat deze Duitse heren namelijk bij andere festivals nog wel op het lijstje stonden, maar wij pikken ze toch even in. De zondag versterken we met het zware gitaarwerk van Eisbrecher!


@theblackmadness en @Paddy
Ha stom! Staat al een paar rondes op mijn shortlist om aan tw kondigen maar hoopte dat deze buiten vizier was bij de rest.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.040
Denk dat je een groot voordeel hebt als je de grotere, bekendere namen uit de Benelux exclusief kan promoten voor je festival :p
(Zo bedoelde ik het gisteren ook, niet dat iedereen in paniek was omdat ze er te weinig hadden, maar vooral om een voordeel te halen ten opzichte van de concurrentie met exclusieve namen)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Denk dat we die op zich wel al gehad nu hebben intussen denk ik, op dat vlak? Al laat ik er wel de commerciële namen wel uit nu omdat ik denk dat er velen zullen zijn die haastig zouden zijn geweest om dergelijke te nemen à la Kensington, Bazart weetikveel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken