Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet 100 procent zeker of hij mag, aangezien hij hervallen is, maar wie niet waagt, niet wint.
Een man met een fantastische stem en fantastische muziek. Hij brengt het beste uit zijn lange carrière voor jullie, als hij weer hersteld is en dat op Rock Blomberghen. Arno! @Paddy en @mattman
Ik zal maar niet zeggen dat ik ooit op Rock Werchter Classic heb gestaan en dat een aantal vrienden van mij Arno compleet de grond in hebben geboord en belachelijk hebben staan maken tot een moment dat we vele vieze blikken kregen van een flink aantal Belgen die dichtbij stonden ?
En daarna een rustpauze in samenspraak met artsen lees ik. Volgende maand nieuw album. Laten we idd ervan uitgaan dat hij eind augustus op rock blomberghen helemaal hersteld is!
Ik zal maar niet zeggen dat ik ooit op Rock Werchter Classic heb gestaan en dat een aantal vrienden van mij Arno compleet de grond in hebben geboord en belachelijk hebben staan maken tot een moment dat we vele vieze blikken kregen van een flink aantal Belgen die dichtbij stonden ?
Ooit stomverbaasd op RW gestaan, waar hele volksstammen Belgen naar het hoofdpodium trok om Arno te luisteren. Na een paar nummers zijn we snel afgedropen naar elders op het terrein.