Festileaks Festival Draft IV: European Edition

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.155
5.554
Niet 100 procent zeker of hij mag, aangezien hij hervallen is, maar wie niet waagt, niet wint.
Een man met een fantastische stem en fantastische muziek. Hij brengt het beste uit zijn lange carrière voor jullie, als hij weer hersteld is en dat op Rock Blomberghen. Arno!
Aankondigingen (15).jpg
@Paddy en @mattman
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Ik zal maar niet zeggen dat ik ooit op Rock Werchter Classic heb gestaan en dat een aantal vrienden van mij Arno compleet de grond in hebben geboord en belachelijk hebben staan maken tot een moment dat we vele vieze blikken kregen van een flink aantal Belgen die dichtbij stonden ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.855
Ik zal maar niet zeggen dat ik ooit op Rock Werchter Classic heb gestaan en dat een aantal vrienden van mij Arno compleet de grond in hebben geboord en belachelijk hebben staan maken tot een moment dat we vele vieze blikken kregen van een flink aantal Belgen die dichtbij stonden ?
Ooit stomverbaasd op RW gestaan, waar hele volksstammen Belgen naar het hoofdpodium trok om Arno te luisteren. Na een paar nummers zijn we snel afgedropen naar elders op het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.031
Kom op mensen, een beetje geduld. Sommige acts zijn dan wel oude knarren, maar die paar uur overleven ze ook nog wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken