Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
De energie is er bij sommigen al effe uit, merk ik. Als je ziet dat je bijna aan de beurt bent, kijk dan gewoon af en toe 's idk.
Nah, niet te zuur. Ik geniet erg van deze Draft! Mooie verhalen en pure frustraties. Veel mensen die heerlijk in elkaars vaarwater aan het programmeren zijb.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
bored fairy tale GIF by KiKA


@mattman jij mag weer.

@kobloodflames jij mag de 2 namen ergens tussendoor doen. Zijn de namen dan al gepikt in de nieuwe ronde, vette pech ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Gaat toch vrij vlot? Soms hier en daar een strubbeling, maar soms is iemand gewoon druk natuurlijk
Kan natuurlijk altijd een is ook niet erg. Maar hierdoor is de 12-10-8 uur regeling dus voor. Laten we eerlijk zijn, als dit spel binnen 5 dagen voorbij is, is het ook geen ruk aan. En we liggen nu nog op schema dat de drafts voorbij zijn voor Lowlands. Komt helemaal goed :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Kan natuurlijk altijd een is ook niet erg. Maar hierdoor is de 12-10-8 uur regeling dus voor. Laten we eerlijk zijn, als dit spel binnen 5 dagen voorbij is, is het ook geen ruk aan. En we liggen nu nog op schema dat de drafts voorbij zijn voor Lowlands. Komt helemaal goed :D
Mooi ook die regel. Formele regel is 10 uur maar informeel 2 uur. Dan krijg je al wat ongeduldige forumleden met gifjes op je nek :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Kan natuurlijk altijd een is ook niet erg. Maar hierdoor is de 12-10-8 uur regeling dus voor. Laten we eerlijk zijn, als dit spel binnen 5 dagen voorbij is, is het ook geen ruk aan. En we liggen nu nog op schema dat de drafts voorbij zijn voor Lowlands. Komt helemaal goed :D
Dan zou ik wel even de regels aanpassen want daar staat 12-8-6. ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken