Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.532
Mij ook niet tot ik een paar maanden geleden de Netflix docu over Queen en Lambert zag. Dat heeft me echt over de streep getrokken toch eens naar een concert van ze te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.667
9.030
Ik zit er al heel lang op een te wachten dus ben benieuwd wat je mee komt.
Gaaf Queen, ik draai de platen grijs. Toch kan ik me er meer Adam Lambert niet toe zetten er live naar toe te gaan om een of andere reden. Op een festival natuurlijk een no-brainer maar de zaal show heeft me nooit getrokken

Ronde 30 komt ie. Dus nog even geduld :p
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.667
9.030
Als alles volgens plan verloopt weet ik inmiddels welke namen ik in ronde 29 en 30 bekend ga maken... ?

Alle andere rondes nog geen idee, dat ligt eraan wat jullie kiezen

Ja ja, dat kun je nu zeggen.. Maar wie weet geraak je daar wel niet als iemand nog wat acts weg snoept. ;)

Nee nee, een week geleden zei ik dat ook al. Kan het uiteraard nu niet bewijzen, maar de ronde 29 naam was niet een headliner, maar een naam met een enorm grijs gebied :p

Ben er van overtuigd dat in deze draft niemand in ieder geval de naam uit ronde 30 gaat nemen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Dat is hoog spel Koekdoos, dapper. Er zit iig nog een grote zogenaamde opa act in die ik ook al eerder verwacht had en die ik ook geen sub had gemaakt. Maar volgens mij zijn er hier en daar nog wat hoge plekjes te vergeven
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Dat is hoog spel Koekdoos, dapper. Er zit iig nog een grote zogenaamde opa act in die ik ook al eerder verwacht had en die ik ook geen sub had gemaakt. Maar volgens mij zijn er hier en daar nog wat hoge plekjes te vergeven
Ik zat waarschijnlijk over dezelfde naam na te denken, maar ik vind hem te groot voor sub en ik wilde hem niet echt een headliner spot geven bij mij, als we het over dezelfde hebben ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
Borsato is een jaar ouder dan Koen Wauters. :LOL:

Maar één jaar. Had ik niet durven gokken.

Los daarvan: ik vind Nobelprijs zonder overdrijving één van de beste Belgische popnummers ooit gemaakt.

Zo, dat lucht op.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Jullie doen het er om he.. hele dagen aan het wachten tot ik aan de beurt ben en als mijn laptop niet in de buurt is dan is het zover.

**** ***** is een talent om te koesteren, **** ***** prijkt op alle beloftenlijstjes, op het debuutalbum wil **** ***** de luisteraar voorzien van een muzikale omarming in deze tijden. Na een aantal doorbraaksingles belandde deze artiest op een groot aantal 'one's-to-watch'-lijstjes en eind januari kwam daar dan het debuutalbum. Voor ons een no-brainer om deze singer-songwriter een mooi plekje in de tent te geven. Arlo Parks!

De ene mens en zo ook de ene band doorstaat de tand des tijds beter dan de ander. Het debuutalbum Silent Alarm met blikvangers Banquet en Helicopter ging als een komeet en werd platina in het VK. Naar díé tijd gaat Bloc Party weer terug en zeker niet naar de periode met interne strubbelingen en andere gesodemieter.

01-Bloc-Party-2018-Cre-Marcel-Poelstra-1024x683.jpg
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.667
9.030
Jullie doen het er om he.. hele dagen aan het wachten tot ik aan de beurt ben en als mijn laptop niet in de buurt is dan is het zover.

Dus weinig aankleding, maar iets nieuws en iets ouds. Arlo Parks en Bloc Party

Je had best mogen wachten tot vanochtend hoor, als je dan wel een verhaaltje had kunnen typen. Je had nog een paar uur de tijd. Het is ook weer niet zo dat je met ongeduldige medespelers zit :p

Ik zat waarschijnlijk over dezelfde naam na te denken, maar ik vind hem te groot voor sub en ik wilde hem niet echt een headliner spot geven bij mij, als we het over dezelfde hebben ;)

Oh god, nu heb ik het idee dat ik een of andere metalgod over het hoofd zie...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken