Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
TAKE. ME. OUT!

op6pl1X.jpg


Franz Ferdinand.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Pfff jongens. Doe eens rustig met die namen. Stereophonics, Franz Ferdinand en de staat stonden allemaal op mijn schaduwlijst voor de sub posities
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.666
9.030
Pfff jongens. Doe eens rustig met die namen. Stereophonics, Franz Ferdinand en de staat stonden allemaal op mijn schaduwlijst voor de sub posities

Belangrijker, zijn de subs die op je gewone lijst staan er nog? Dan is die schaduwlijst niet zo erg ;)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Excuses voor het lange wachten iedereen, maar druk druk druk..

De volgende naam voor Cabin In The Woods is zeker niet de minste, want niemand minder dan Morrissey komt langs!

Fans van The Smiths, zullen we misschien teleurstellen, want het gaat hier niet om de legendarische frontman, wel om de über-getalenteerde Flo Morrissey, of Mrs. Clementine zoals ze al enkele jaren door het leven gaat. Misschien niet de allergrootste naam, wel een absolute favoriet van de organisatie, net zoals haar echtgenoot. Wees klaar voor een uurtje vol folk, covers (van The Velvet Underground tot Grease), en misschien zelfs gastoptredens van Mr. Clementine of Matthew E. White, met wie ze het album 'Gentlewoman, Ruby Man' uitbracht enkele jaren geleden. Wij zijn er klaar voor, u ook?


@Brian
@Oasiss
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.439
Het Live Forever Festival voegt weer een parel van eigen bodem toe aan de line up. Althans, geboren in Iran, op haar vijfde gevlucht naar Nederland en uitgekomen voor het Nederlandse nationale basketbalteam, voldoet zij wel aan de Benelux vereisten wat mij betreft. Met als fabelachtig hoogtepunt het album ISON zette zij zichzelf echt op de kaart. Het vorig jaar uitgebrachte album Shabrang heeft echter net zo goed dat ongrijpbare. We zeggen het vaker maar ook nu wordt u weer betoverd: SEVDALIZA




@Joslittel @wenteldave
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.737
Oh. zuur. Had al een tekstje voor ze geschreven. We schakelen door.

Ah, het prachtige Schotland, wat komt daar veel moois vandaan. Doedelzakken, haggis, maar ook de newwaveband Simple Minds. Ze zijn eigenlijk geen Belfast Child, maar nog steeds Alive and Kicking. Op Urk staan ze aan het Waterfront, dus dat wordt nog wat. In ieder geval, Don't You Forget about Simple Minds!

@koekdoos @RubenFrusciante
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.666
9.030
Even een snelle bekendmaking om de boel niet op te houden. We kunnen eindelijk de sub voor Genesis bekend maken. Na meer dan 50 jaar zware meralen uitbrengen verdien je deze plek wel. Let's break the law op JozzFest! Judas Priest erbij op de zaterdag.

@wenteldave
@koekdoos

Kijk, nu begint het ergens op te lijken! Topboeking!
Ookal was dit een van mijn headlineropties voor de zaterdag heb ik er totaal geen moeite mee dat ze dit keer ergens anders te bewonderen zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.155
5.550
Oh. zuur. Had al een tekstje voor ze geschreven. We schakelen door.

Ah, het prachtige Schotland, wat komt daar veel moois vandaan. Doedelzakken, haggis, maar ook de newwaveband Simple Minds. Ze zijn eigenlijk geen Belfast Child, maar nog steeds Alive and Kicking. Op Urk staan ze aan het Waterfront, dus dat wordt nog wat. In ieder geval, Don't You Forget about Simple Minds!

@koekdoos @RubenFrusciante
Ai, had niet gedacht dat die (nu) gekozen gingen worden op basis van vorige drafts. Ik wilde er nog even mee wachten
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken