Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
We spraken al over mooie spots op de main stage, die nog opgevuld moesten worden. De volgende band was een van (don´t judge ;)) mijn favorieten met hun eerder werk, maar kwamen daarna met amo. (Op zich was dat goed, maar niet wat ik hoopte.) Hun nieuwe album is ook zeer sterk. Er wacht een sterke show op jullie, gebracht door Bring Me The Horizon.
Bekijk bijlage 91
@Paddy
@mattman
He man. Die wilde ik ook nog nemen. Prima materiaal voor je grote podium! Zeker nu ze weer afscheid nemen van al die gekkigheid met dansers enzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
Hoe je deze uitspreekt, weet ik nog altijd niet. AU-TEK-RE?

Autechre!

Bij dezen kan ik ook de naam van ons festival verklappen: Light Was the Night. Bevestigd zijn: Radiohead, Aphex Twin, Depeche Mode, Opeth, The Streets, Slowdive, Fontaines D.C., Little Simz, Autechre, The Specials, Charlotte Gainsbourg, Jessie Ware, Savages. En er komt nog veel, heel veel aan.

autech.png

@Paddy @theblackmadness
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
"O-tek-r" zegt Deep Cuts altijd, dus die gebruik ik ook gewoon haha. Bijzonder knappe naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.666
9.030
Sorry ik heb het extreem druk gehad en eigenlijk nog steeds, dus voor een keertje geen mooi verhaaltje erbij, sorry!
Ik ga deze keer voor twee goude oude, voor een laatste keer komt UFO op KO-RockFest; en als je AC/DC niet kan hebben, blijft toch de next best thing Krokus!

De laatste paar namen valt gelukkig reuze mee, allemaal namen met een lage prioriteit. Maar wel weer twee super namen op het affiche erbij!

Ik heb nu even zelf geen idee meer wat ik als volgende twee namen ga nemen, ik heb het idee dat ik een paar grote namen nog over het hoofd zie, maar heb het idee dat alle "belangrijke" namen nu inmiddels al kleinere namen zijn zowat voor mij :p

Gaat goed komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.666
9.030
Nee joh. Houdt op jongens. Het duo Paddy en de zwarte gekheid is voor JozzFest steeds een frontale aanval.

Ja ze focussen even op hun heavy dag lijkt het, nu is het nog wachten tot Timpop meer heavy namen toevoegt aan Nightwish :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken