Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.525
4.854
Het Paddy Power festival was er al lang uit met deze grote (zo niet de grootste) metalheadliner. Helaas kwam toen Corona, en werd alles anders. Alleen de Deense drummer was nog maar beschikbaar. Sorry Lars. Maar dat gaat het niet meer worden.
Op zoek naar een geschikt alternatief, zodat mensen toch hun Metallica T-shirt aan kunnen doen, kwamen we uit bij de Belgische band: Fleddy Melcully!



Tevens een pak goedkoper, zodat we voor Rammstein nog wat extra vuurwerk kunnen bestellen.

> @mattman
>> @kobloodflames
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.154
5.547
Het Paddy Power festival was er al lang uit met deze grote (zo niet de grootste) metalheadliner. Helaas kwam toen Corona, en werd alles anders. Alleen de Deense drummer was nog maar beschikbaar. Sorry Lars. Maar dat gaat het niet meer worden.
Op zoek naar een geschikt alternatief, zodat mensen toch hun Metallica T-shirt aan kunnen doen, kwamen we uit bij de Belgische band: Fleddy Melcully!



Tevens een pak goedkoper, zodat we voor Rammstein nog wat extra vuurwerk kunnen bestellen.

> @mattman
>> @kobloodflames
Die had ik gehoopt later nog ergens weg te snoepen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.525
4.854
Met 15 festivals is de concurrentie stevig en is denk ik geen enkele naam veilig.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.665
9.027
Ik denk dat je in deze draft met de 20% Benelux norm (telt Luxemburg ook hierbij, of is het echt NL en BE?) nooit zeker kan zijn van het overblijven van specifieke Nederlandse of Belgische namen. Dat zijn toch mooie namen om van je concurrentie af te snoepen en net het verschil te maken in de kaartverkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.307
13.732
Ik denk dat je in deze draft met de 20% Benelux norm (telt Luxemburg ook hierbij, of is het echt NL en BE?) nooit zeker kan zijn van het overblijven van specifieke Nederlandse of Belgische namen. Dat zijn toch mooie namen om van je concurrentie af te snoepen en net het verschil te maken in de kaartverkoop.
BeneLUX.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Het was te denken dat ik niet én Wolf Alice én Savages zou kunnen strikken hè.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
En vandaag mogen we weer 2 namen aankondigen voor KO-RockFest.

De eerste naam is gelijk de derde afsluiter van het folkpodium. We hebben al een band uit ons noorden (Korpiklaani, Finland), en uit ons zuiden (Eluveitie, Zwitserland), dus wat dan natuurlijk overblijft is het oosten. De germanen hebben natuurlijk een mooie achtergrond voor folkmetal, en dus kan een duitse folkmetal band niet missen uit het rijtje afsluiters. Hiervoor hebben we Equilibrium gevonden om de Germaanse volkverhalen in een metal jasje over te dragen!
Als tweede naam gaan we een heel andere richting in. We hebben natuurlijk al veel heavy metal, powermetal en folkmetal staan, maar wie kan er nou niet genieten van een klein beetje glam tussendoor, en er is iemand die dat als geen ander kan, Justin Hawkins. Met één echte hit 'I Believe in a Thing Called Love' maar ook een sterk repetoire aan andere glam nummers, konden ze ook eigenlijk niet missen op de eerste editie KO-RockFest. The Darkness!


@mattman
@Paddy
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Ja Equilibrium, mooi. Wilde ze ook wel hebben maar dit was me echt te vroeg om ze aan te kondigen ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken