Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.665
9.027
Oef, The Darkness... Dat is een waar feestje en een echte aanrader om ooit nog eens live te gaan zien.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.493
3.653
Geen idee of deze bij andere op hun lijstje staat, maar zekerheidshalve schiet ik hem er al in. Hun nieuwste album is dit jaar uitgekomen en staat bij mij vooralsnog fier boven aan op mijn jaarlijst. Progmetalband Soen!


> @theblackmadness
>> @bas2204
Haha ik ken volgens mij wel iemand die deze band had willen hebben *kuch @wenteldave kuch*. Wat betreft dat album, staat bij mij ook in bovenste regionen. Sterk staaltje progmetal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.307
13.732
Haha ik ken volgens mij wel iemand die deze band had willen hebben *kuch @wenteldave kuch*. Wat betreft dat album, staat bij mij ook in bovenste regionen. Sterk staaltje progmetal!
Godverredomme. Staat bij mij ook fier bovenaan, met Black Country, New Road en Greta van Fleet als achtervolgers. Had echt totaal niet verwacht dat ze nu al werden gekozen. Doodziek ben ik ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian, Timmetje en Paddy

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
En ik maar denken dat die veilig stonden voor na de eerste 30. Shit.
Volgens mij dacht iedereen behalve Bas dat. Denk dat ze anders echt op ieder affiche tevoorschijn kwamen.
Ja sorry heren, maar DeWolff is veel te goed om als postervulling te gebruiken.

Laatst online om 13:17 oh oooh..
Rustig maar, ik kom heus wel over de brug ;) Kijk hieronder maar:

De eerstvolgende naam zal zich in de poster op de vrijdag nestelen. We hebben het over een Engelsman, die zowel producer als muzikant is. Hij is een van de meest funky gitaristen en neemt naast zij reguliere band ook de drummer Yussef Dayes mee, waarmee hij afgelopen jaar zijn tweede volledige album afleverde. We hebben het natuurlijk over Tom Misch!


@Yannick en @Timmetje
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Ze stelt haar banger disco-album 'Róisín Machine' voor de allereerste keer, give it up forrrrrrrrrrr

BHoHlJ7.jpg


Róisín Murphy.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
De Noorse vikingen van Wardruna, onder leiding van de immer charismatische frontman Einar Selvik, zullen op Cabin In The Woods hun laatste album 'Kvitravn' komen voorstellen. Dit wordt zonder twijfel een van de uniekste concerten uit de geschiedenis van ons festival.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods zijn voor vrijdag: Björk, Einstürzende Neubauten en Susanne Sundfør, voor zaterdag: Hans Zimmer, girl in red en Wardruna en voor zondag: Robyn, Ben Howard, James Blake, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.154
5.547
De Noorse vikingen van Wardruna, onder leiding van de immer charismatische frontman Einar Selvik, zullen op Cabin In The Woods hun laatste album 'Kvitravn' komen voorstellen. Dit wordt zonder twijfel een van de uniekste concerten uit de geschiedenis van ons festival.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods zijn voor vrijdag: Björk, Einstürzende Neubauten en Susanne Sundfør, voor zaterdag: Hans Zimmer, girl in red en Wardruna en voor zondag: Robyn, Ben Howard, James Blake, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
Oe dat was mijn volgende naam geweest
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken