Festileaks Festival Draft II: Return of the Eighties

En te denken dat er van die prachtige coverfoto dus nog steeds één iconische figuur niet is gekozen hè..

Wie raadt 's de legendes op de foto? :D

Vandaag niet zoveel tijd, maar dat maakt de aankondiging niet minder.
Ze gaan al mee sinds 1974 en de band zit in de punk-rock, new wave kant maar echt één stempel heeft deze band niet.
De meeste zullen ze kennen van hun hit, die gaat over heroïne, maar wat een prachtig nummer is het wanneer de klavecimbel begint.
Andere nummers zijn Hanging Around, No More Heroes, Peaches, (Get A) Grip (On Yourself), Raven.
Ik houd jullie niet langer in spanning, The Stranglers!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=GJCHksPBUjE[/video]

@gesp en @mattman

Als zanger en voorman van de Britse band Bauhaus (1979-1983) maakte hij al een onuitwisbare indruk. Na het uiteenvallen van de band ging Peter Murphy op dezelfde voet verder. Verwacht van de godfather of Goth een dreigend en duister optreden waarin zeker plaats is voor Bauhaus-songs Kick In The Eye, Passion Of Lovers en Bela Lugosi's Dead.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=lKd3PjrWQ84[/video]

Vrijdag: Terence Trent D'Arby > Sade > Bryan Ferry (Roxy Music) > Duran Duran
Zaterdag: Claw Boys Claw > Dinosaur Jr. > The Replacements > Lloyd Cole & the Commotions > Peter Murphy (Bauhaus) > R.E.M.
Zondag: The Scabs > The The > Cocteau Twins > Orchesteral Manoeuvres in the Dark > The Cure

@mattman @chileera

En te denken dat er van die prachtige coverfoto dus nog steeds één iconische figuur niet is gekozen hè..

Wie raadt ’s de legendes op de foto? ?

Ik ga ervan uit dat die naam ook inmiddels te groot is om op een van de festivals nog te kunnen staan.
Als ik het goed zie, heb ik hem net genoemd als een van de namen die ik in de eerste ronde had verwacht.

Edit: Eigenlijk staan er nog twee namen op die nog niet zijn gekozen...

Yannick wrote:

Ik ga ervan uit dat die naam ook inmiddels te groot is om op een van de festivals nog te kunnen staan.
Als ik het goed zie, heb ik hem net genoemd als een van de namen die ik in de eerste ronde had verwacht.
You did, haha. Jij hebt toch nog een headliner aan te kondigen? :p

koekdoos wrote:

Yannick wrote:

You did, haha. Jij hebt toch nog een headliner aan te kondigen? :p

Klopt, maar los van dat het niet helemaal past bij de rest van de namen (Judas Priest, Motörhead, zie het al voor me om dan zo'n headliner erop te knallen) denk ik dat hij ook te groot is naast Bon Jovi nog erop.

De andere naam die ik nog heb gespot op de coverfoto is misschien als solo-artiest ook nog te groot voor mijn festival, geen idee, was ik ook niet van plan om te kiezen, ookal past hij wel goed :wink: , heb een andere beoogde headliner die hopelijk nog erbij gaat passen en anders heb ik nog drie alternatieven vanuit potentiele subs die dan doorgeschoven moeten worden

Yannick wrote:

Wie raadt ’s de legendes op de foto?
1f600.svg

Edit: Eigenlijk staan er nog twee namen op die nog niet zijn gekozen…

Als ik hem niet in mijn vorige draft had gekozen, had ik hem zeker al gehad. Maar ik wil ten opzichte van de vorige keer geen herhalingen.

na 10 rondes verkleint dit naar 8u en bij ronde 15 naar 6u.

Ligt er vooral aan of die bij ronde 15 net als aan het begin van de zin "na" betekent. @shotgvn

Wow dit gaat snel allemaal. Tijd voor een 'specialleke'.

Vond het balen dat de man in m'n avatar niet kon komen, tot ik me bedacht dat dat eigenlijk wél kon. Voor Thom, Jonny, Colin, Ed en Phil onder 'Radiohead' optraden, deden ze dat onder de naam 'On A Friday'. Normaal alleen locale gigs in Oxford, maar speciaal voor jullie komen ze een dag openen met hun protoThomrock. En dat kan alle kanten opgaan: van grunge over The Smiths style muziek tot de Happy Song.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=QFLe35sReWA[/video]

@chileera @herragan

Vond het balen dat de man in m’n avatar niet kon komen, tot ik me bedacht dat dat eigenlijk wél kon.

En ik altijd maar denken dat Dave Grohl in je avatar te zien was..

Na de tragische dood van oprichter en gitarist Ricky Wilson, gaat de groep weer op tournee. Ze blijven de new-wave combineren met een tropisch surf geluid en wat invloeden van dance.

The B52's !

@herragan @wenteldave

koekdoos wrote:

Yannick wrote:

Wie raadt ’s de legendes op de foto?
1f600.svg

Edit: Eigenlijk staan er nog twee namen op die nog niet zijn gekozen…

Als ik hem niet in mijn vorige draft had gekozen, had ik hem zeker al gehad. Maar ik wil ten opzichte van de vorige keer geen herhalingen.

Precies die artiest staat bij mij op eenzame hoogte op 1. Die had ik direct gekozen en was ook verbaasd dat hij er niet uit is gegaan. Als ik terug de tijd in mocht gaan dan was het zijn optredens omstreeks 86/87. Man wat moet dat episch zijn geweest.

Als ik goed heb gerekend heeft @herragan tot 10:24 en daarna @wenteldave
Ik kreeg verder de hele ochtend wel een "bad gateway"-error, dus kon ook paar uur niet op t forum.

De volgende artiest mag samen met Run DMC de nieuwe hip hop scene vertegenwoordigen. Salt-N-Pepa zal ook op AAA Festival optreden!

Als ik goed heb gerekend heeft @herragan tot 10:24 en daarna @wenteldave
Ik kreeg verder de hele ochtend wel een “bad gateway”-error, dus kon ook paar uur niet op t forum.

Ik had hetzelfde, wilde vannacht na mijn avond dienst nog proberen te posten maar dit lukte niet door 502 gateway error.

Users who are viewing this thread