koekdoos wrote:
Daar gaat helaas mijn headliner, had ik niet verwacht… Had al bijna het hele sterren-ensemble voor een live uitvoering van het Hear N Aid – We’re Stars project verzameld.
Geweldige keuze, Wenteldave! Dan maar een wat grotere headliner kiezen, in de hoop dat je daar geen ruimte meer voor hebt
Nee, dit was het wel hoor. Maar Dio was dus je kleinere headliner, als ik dat goed begrijp? Gek, want zie ‘m zelf eigenlijk als sub of een plekje daaronder zelfs.
Ik had in ieder geval niet door dat je dat van plan was, maar nu ik die namen zie, valt het kwartje. Was een mooi idee, alleen jammer dat ik het van je afpak.
Klopt, eigenlijk is het niet echt een headliner, maar aan de hand van dat project dacht ik dat het wel een gave afsluiting van het festival kon zijn. Maar dat maakt nu wel weer de weg vrij voor twee knallers van publiekstrekkers als headliners naast KISS, dus wat dat betreft ook niet heel erg hoor.
Heb nog een groepje van ongeveer 12 namen als mogelijke headliners en subheadliners gelukkig. En ik verwacht dat daarbij ook wel de twee ontbrekende namen van de top drie van Jos zitten.