RubenFrusciante wrote:
Ik vind “Whitney Houston – Talking Heads – Fleetwood Mac”, “The Clash – Stevie Wonder – The Smiths”, “Dire Straits – The Police – Van Halen”, “David Bowie – Black Sabbath – Aretha Franklin”, “Pink Floyd – Madonna – Nina Simone”, “Michael Jackson – Queen – Deep Purple” allemaal groter dan het rijtje wat ik heb, maar goed.
Dan maak ik Depeche Mode wel sub, denk niet dat ze op veel plaatsen headliner waren geweest in 1989 zonder het album Violator.
Er staat in de regels nergens iets over wanneer je je headliner kiest, ik koos ook Nirvana al toen anderen nog headliners kozen.
Maar is Depeche Mode met daarna Zappa dan goed? Of is dat nog steeds te veel? Zo ja, moét ik Zappa dan wisselen, of mag het ook een andere act zijn?
You do you man, whatever. Ik ga me niet honderd keer blijven herhalen op het realisme aspect van deze draft. Ben het ook beu om constant de zagevent te moeten uithangen omdat mensen zich niet kunnen inhouden en ja, sure misschien ben ik niet consequent en had ik ook wat moeten zeggen van Lou Reed, maar ik speel dit spel niet alleen en als er mensen vinden dat m’n line-up te top heavy is dan mag daar ook best op gewezen worden hoor.
gesp wrote:
New Order heeft een dag op glastonbury afgesloten (ook al stonden ze #4 op poster).
Dat had je ook wel wat vroeger kunnen zeggen, ik ging ervan uit dat ze gewoon #4 waren en gewoon subten daar ofzo.