Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Vind 't wel cool hoor, daar niet van. Is geen kritiek! Had haar gewoon nog niet zó hoog ingeschat. Ik zag haar ergens in de vooravond staan, sub-niveau ofzo?
Ook niet als kritiek opgevat hoor. Gewoon even wat extra duiding. :)

Had je vijf jaar geleden gezegd dat Chappell Roan en Olivia Rodrigo deze zomer de twee grote festivals gingen headlinen, was je wellicht ook voor gek verklaard haha. Dat maakt deze draft ook zo fijn imo.

Als headliner. 😬 Maar ik begrijp wat je bedoelt, is oké gezien de lichtshow. Capaldi is een toffe pee, dus die vind 't niet zo erg.

Je zou het ook kunnen doen zoals ze destijds met Armin Van Buuren hebben gedaan he.
Heh, ik was aan het werk in een versie waar ik Lewis Capaldi als co zag staan voor 400k. Nu zie ik 1,1 milj en headliner..

• Wow
Waarderingen: Timmetje
Wait, what? Worden er nu ook al prijzen aangepast van acts nadat ze gekozen zijn?

Pinkpop heeft natuurlijk de nieuwe doelgroep en we hopen dat ze in 2030 dan ook eindelijk deze doelgroep eens gevonden hebben, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je ook de echte klassiekers moet boeken om die stugge oude garde van gitaarliefhebbers tevreden te houden. Al zal dat op de Baspop-versie van Pinkpop uiteindelijk toch niet echt een probleem zijn...

En als dan blijkt dat je zo'n klassieker voor een prikkie van 40.000 kan boeken, dan moet je dat natuurlijk gewoon doen voordat de concurrentie toeslaat!

Ruby ruby ruby ruby

Kaiser Chiefs

Mooi aan het einde van de middag op de mainstages voor die wereldhit en de rest van hun muziek. Weer een flinke stap gezet richting het duurdere segment headliners met wederom een besparing van pakweg 210k.

@Martijn en daarna @Timmetje

Kleine change of plans, Lewis Capaldi komt toch niet. Ik leg het even uit.

Aanvankelijk stond Lewis voor 400k op de masterlist. Ik had hem in die hoedanigheid klaarstaan als aankondiging als co/sub met Justice.

Toen @Yannick vandaag een aantal namen aan de lijst toevoegde, viel hem op dat Lewis Capaldi misschien wat laag ingeschat was (het koopje dat ik zag ;)).
Dus, hij heeft dat aangepast. Ik had dat echter niet meer gezien, vrij ongelukkige samenloop van omstandigheden. In overleg met Yannick besloten dat ik Lewis Capaldi vervang, ik ben en blijf een gierige Hollander natuurlijk.

De vervanger gaat dezelfde spot, afsluiter Noord innemen en kost (echt) 400k.

Paolo Nutini

Kleine change of plans, Lewis Capaldi komt toch niet. Ik leg het even uit.

Aanvankelijk stond Lewis voor 400k op de masterlist. Ik had hem in die hoedanigheid klaarstaan als aankondiging als co/sub met Justice.

Toen @Yannick vandaag een aantal namen aan de lijst toevoegde, viel hem op dat Lewis Capaldi misschien wat laag ingeschat was (het koopje dat ik zag ;)).
Dus, hij heeft dat aangepast. Ik had dat echter niet meer gezien, vrij ongelukkige samenloop van omstandigheden. In overleg met Yannick besloten dat ik Lewis Capaldi vervang, ik ben en blijf een gierige Hollander natuurlijk.

De vervanger gaat dezelfde spot, afsluiter Noord innemen en kost (echt) 400k.

Paolo Nutini

Zelfs voor 400k vind ik Lewis Capaldi afzetterij ;)

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Sjakie de Wit

Heeft nog langer geduurd dan ik had verwacht! Zat erover te twijfelen bij m'n Iggy Pop beurt, maar vond het uiteindelijk toch niet echt passen op Pinkpop zonder een echt goede tent om ze in te kunnen zetten (vooral met de prijs van 300k in verhouding tot het formaat van de tent, want volgens mij is die echt klein?)

Ja, Amenra is zeker in België echt een grote band geworden sinds.. corona? Mass VI? Terecht hoor, gewoon gek dat het voor een band die al tientallen jaren opeens zo hard kan gaan. Zat ook nog aan hen te twijfelen om ze ergens te zetten in de Barn, maar idd duur.

Users who are viewing this thread