Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Ik heb een tijdje in de Oranjevereniging gezeten bij ons op het dorp en daar was de playbackshow altijd een onderdeel. Ook de Oranjevereniging heeft toen opgetreden (gelukkig zijn er geen beelden van) als onze volgende artiest.

Welkom in de feesttent, doe maar lekker maf
't Is jammer van de zolder, maar het dak dat gaat eraf
Hakken, beuken, springen, de hut gaat uit z'n bol
Allemaal van links naar rechts, de tent die wordt gemold
Naar links
Naar rechts
Nog unne keer
Naar links
Naar rechts (zingen)

Het is natuurlijk duidelijk, onze volgende artiest is:

Snollebollekes

@Dante
@EdsjeFCB

Op Eurosong-avonden mag het natuurlijk al eens aparter. En daar valt onze volgende naam zeker onder. De volledige bandnaam zet ik hier niet (anders loop ik risico op een forumban ;)), maar hun afkorting kan ook al tellen: XavlegbmaofffassssitimiwoamndutroabcwapwaeiippohfffX

Voorlopige indeling:

Main Stage 1: x - Steel Panther - Cypress Hill - Pantera - Joost
Main Stage 2: x - x - Alice In Chains - My Dying Bride - Evanescence
Marquee: Gutalax - Xavleg - Villagers Of Ionnina City - Cattle Decapitation - Paradise Lost

@Koekdoos
@Martijn

Op Eurosong-avonden mag het natuurlijk al eens aparter. En daar valt onze volgende naam zeker onder. De volledige bandnaam zet ik hier niet (anders loop ik risico op een forumban ;)), maar hun afkorting kan ook al tellen: XavlegbmaofffassssitimiwoamndutroabcwapwaeiippohfffX

Voorlopige indeling:

Main Stage 1: x - Steel Panther - Cypress Hill - Pantera - Joost
Main Stage 2: x - x - Alice In Chains - My Dying Bride - Evanescence
Marquee: Gutalax - Xavleg - Villagers Of Ionnina City - Cattle Decapitation - Paradise Lost

@Koekdoos
@Martijn
Nu toch wel benoemd naar de hele naam. Met zo'n minimale afkorting kan het alle kanten op.

• Leuk
Waarderingen: Dante
We gaan voor ons festival dan maar meteen het hoofdpodium compleet maken? Dat doen we met While She Sleeps.

Main Stage: Admiral Freebee - While She Sleeps - Goldband - Anne-Marie - Anouk - Robbie Williams
Fijnproevers: Julie Byrne - First Aid Kit - Balthazar - HAIM
Next Gen: XX - XX - Maan - Roxy Dekker
Extra: XX

@Yannick @Blommie

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

Users who are viewing this thread