Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Ha, Steel Panther. Hoogstwaarschijnlijk gaat er iemand flink huilen met het krijgen van dat setje namen! Wel jammer dat ze er nu uit zijn, want was natuurlijk een relatief simpele boeking geweest als je wat glamnamen moest zoeken voor mijn setje namen...

Ha, Steel Panther. Hoogstwaarschijnlijk gaat er iemand flink huilen met het krijgen van dat setje namen! Wel jammer dat ze er nu uit zijn, want was natuurlijk een relatief simpele boeking geweest als je wat glamnamen moest zoeken voor mijn setje namen...
Het leuke is dat ik enkel namen boek die ik zelf graag zie spelen dus ik zou blij zijn met dit (iets wat chaotische) pakketje 😅

• On fire
Waarderingen: Koekdoos
Wat past er goed bij de Toppers en de Dijk is de grote vraag. Zullen wij gaan voor de derde K (naast Kane en Kensington) van de Nederlandse festival dellen of laten we deze liggen voor een andere organisator? We hebben besloten alleen maar acts te boeken die in begrijpelijke taal zingen en waarvan de teksten eenvoudig door iedereen mee te zingen en te begrijpen zijn en daarmee valt de derde K af.
De volgende act voldoet ook weer aan al deze eisen.

Froukje

@Dante > @EdsjeFCB

Users who are viewing this thread