Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Geen straf hoor, zou ik tevreden mee zijn, zeker in vergelijking met een SZA van @WesleyNoH . Ik ken de naam via het forum, maar geen idee wat voor muziek het is 😅

Robbie daarentegen, kan ik wel een mooi feestje van maken!
Hier volg ik u wel in! SZA en BTS zijn voorlopig de enige grote acts waar ik helemaal niks mee kan! De rest is prima

Hier volg ik u wel in! SZA en BTS zijn voorlopig de enige grote acts waar ik helemaal niks mee kan! De rest is prima

Oh ik ga er waarschijnlijk wel wat mee kunnen, ik ken het gewoon totaal niet muziekinhoudelijk. Kwestie van een keer wat nummers aanzetten en gokken wat erbij past

Twijfels alom hier want ga je voor iets moeilijks en maak je het een ander lastig of ga je voor neutraal en pak je gewoon een supergroep waar iedereen alle kanten mee op kan. We gaan voor de 2e optie want ik ben ook de kwaadste niet. Vol trots kan ik dan ook de supergroep van de lage landen aankondigen met de langste concertreeks in Europa en meer dan 50 uitverkochte shows. Het zal voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat we niemand minder dan de Toppers hebben weten te strikken.

@Dante > @EdsjeFCB
Yes! Dit is de chaos waar ik voor leef 🤩

Zullen we nog een alternatieve regel instellen dat we unaniem 1 user mogen kiezen die z'n lineup moet houden? 😆
Dan zou ik niet voor unaniem gaan want dan moet ik ook voorstemmen. 😉 Al kan ik zelf meer met de Toppers dan met sommige andere artiesten. Ik ga er ook vanuit dat ik @Brian headliner nu heb weggekaapt.

• Haha
Waarderingen: Brian
Zodra de essentie van deze draft bekend werd gemaakt plopte er meteen één naam op. Een naam die heel veel boxjes afvinkt.
Veelbesproken op dit forum (zelfs nog in dit topic), check.
In grote venues gespeeld, check.
Ooit een nummer in FIFA, check.
Stopt bijna dus je moet ze nu gaan checken, check!

Daarbij heeft de gelukkige die deze fantastische naam toebedeeld krijgt ook nog de keuze om ze een prominente, die ze zeker verdienen, spot te geven maar voor een iets lagere plaats voelen ze zich zeker niet te groot.

KANE!

1 van de podia kan gewoon achter de wc's geplaatst worden toch? Das altijd een oplossing voor die ene band die je weg wilt stoppen ;)

• Verdrietig
Waarderingen: JK79
Nadat wij deze knettergekke Noorse band hebben gezien met een live optreden van het album Black Medium Current kunnen wij het niet laten om iemand met dit genre en deze artiest op te zadelen (tenzij je @Koekdoos heet). Wij boeken nu:

Dødheimsgard

Het is voor mij inmiddels te laat om deze zin te begrijpen :LOL:

Kan er wel wat van maken, maar zou ook niet blij worden van dit genre natuurlijk

• Haha
Waarderingen: Royke
Zodra de essentie van deze draft bekend werd gemaakt plopte er meteen één naam op. Een naam die heel veel boxjes afvinkt.
Veelbesproken op dit forum (zelfs nog in dit topic), check.
In grote venues gespeeld, check.
Ooit een nummer in FIFA, check.
Stopt bijna dus je moet ze nu gaan checken, check!

Daarbij heeft de gelukkige die deze fantastische naam toebedeeld krijgt ook nog de keuze om ze een prominente, die ze zeker verdienen, spot te geven maar voor een iets lagere plaats voelen ze zich zeker niet te groot.

KANE!

Een lied in FIFA??

Dan zou ik niet voor unaniem gaan want dan moet ik ook voorstemmen. 😉 Al kan ik zelf meer met de Toppers dan met sommige andere artiesten. Ik ga er ook vanuit dat ik @Brian headliner nu heb weggekaapt.
Had zomaar gekund. Nee, ik ga een andere kant op.

Users who are viewing this thread