Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ik wilde er vandaag inderdaad even voor gaan zitten. Even checken. Hoeveel namen mochten we nog aan de line-up toevoegen? Morgen lukt sowieso maar hoop vandaag afronden.
In totaal max 100 namen (inclusief de exclusieve)

• Leuk
Waarderingen: Royke
Wordt toch morgenmiddag... Zijn helaas wat dingetjes tussengekomen vandaag...

Nu de stembussen zijn geopend nog even een stukje promotie voor Baspop.

Begin 2023 had ik al een visioen dat er een best of 2024 draft zou zijn, dus destijds heb ik forumfavoriet Arjen Lucassen gevraagd om het volgende nummer ter ere van die goede oude tijd te schrijven.

Niets is minder waar dan bovenstaande informatie uiteraard.

Kom naar Baspop voor die geweldige 80s glammetal, heavy metal en hardrock!

• On fire
Waarderingen: MadMandra27 en BeWario
Koop snel nog jouw (weekend)ticket voor de MadMandraMeeting via PM naar @Oasiss!
Dit forum heeft drie vaste tradities: In het Pinkpop topic gaat alles offtopic, in het Graspop topic roept iedereen "Dit is de dag" en de MadMandraMeeting eindigt elke draft laatste.

Welk van deze tradities gaat in dit nieuwe jaar het eerste gebroken worden?!?!

(Je hebt die titel van mij overgenomen trouwens. Misschien krijg ik hem dit jaar weer terug. :P )

Dit forum heeft drie vaste tradities: In het Pinkpop topic gaat alles offtopic, in het Graspop topic roept iedereen "Dit is de dag" en de MadMandraMeeting eindigt elke draft laatste.

(Je hebt die titel van mij overgenomen trouwens. Misschien krijg ik hem dit jaar weer terug. :P )

Potentieel wordt Baspop weer eens laatste. Had dat ook een periode laatste - twee na laatst - laatste - etc

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gun mij ajb mensen, het zou zo verdiend zijn 🥰

Help Me Hello GIF by Reservation Dogs

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Dante

Users who are viewing this thread