Festileaks Draft XV: Best of 2024

Er zijn nog zo veel goede glam namen te boeken. Maar twee die echt niet mogen ontbreken (en nu dus niet meer gesniped kunnen worden door @MadMandra27 ) zijn:

Y&T en Mr. Big

De een al meermaals live gezien en altijd goed, de ander had dit jaar een afscheidstour langs onder andere De Melkweg na een afwezigheid van 7 jaar in Nederland.

Y&T heeft verschillende albums met een zelfde style artwork uitgebracht, zie ook video hieronder. Ze zijn vast niet de enige met zulk soort hoezen uit de 80s en ook Steel Panther heeft met hun recentste album een verwijzing naar dit type album hoes gemaakt. Erg gaaf.

Onderstaande hit van Mr. Big zullen velen wel kennen (en daarom ook voor de zekerheid maar in deze ronde gekozen, want dat gehele album, Lean Into It, is geweldig. Ontbreekt nog in de platencollectie... Heb de plaat één keer vast gehouden, maar op dat moment was ik nog niet erg bekend ermee en dus laten staan, onhandig. Het singletje hebben we wel in onze verzameling.

@MadMandra27 en daarna @Dante

Ronde 19 is inmiddels ook gestart met de voorlaatste namen van @Timmetje

@Royke , volgens mij heb jij ook nog twee namen in te halen, klopt dat?
Zou kunnen maar ik heb eigenlijk geen idee, ik ben het overzicht eventjes kwijt....
Als dat klopt, dan zal ik zo 2 namen plaatsen en daarna zal ik ook bij de reguliere laatste beurt 2 namen posten. Drukte is nog steeds hoog maar iestjespietsjes minder

Weer mooie namen die ik dit jaar wat meer heb geluisterd :)

The War On Drugs & Black Pumas

ab67616d0000b2733d26fed2a5a4e270a4485de6

ab67616d0000b273665820b4e3f1f5a2437b89ed

@Dr. Hannibal @Brian

Laatste 2 namen!!

Allebei gezien op Vestrock dit jaar!

San Cisco
1734515467410.png
1734515567622.png
De Jeugd van Tegenwoordig
1734515543982.png

Tijd voor twee Nederlandse bands die je bijna niet gemist kan hebben dit jaar:

ftlm-announcement Copy 42.jpg

BOWL

2024 was een goed jaar voor Bowl met een EP en erg veel optredens.

ftlm-announcement Copy 52.jpg

PERSONAL TRAINER

En 2024 was ook een goed jaar voor Personal Trainer met een goed tweede album en een grote tour door binnen- en buitenland.

Ondertussen: poster af, clashfinder af en presentatie uitgeschreven. Als er geen namen meer afgepakt worden ben ik klaar!

Next: @randyrw@Thisso

Users who are viewing this thread