Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha oh ik vind dit beide juist van die bandjes die in de laatste rondes nog even opgeveegd worden door iemand, dus ik dacht, laat ik diegene dan maar zijn
Waarschijnlijk internationaal de hoogst aangeschreven Belgische act van de voorbije jaren. Gisteren stond blijkbaar de helft van het forum in de AFAS en ik vind het oprecht spijtig voor iedereen van jullie die dit heeft moeten missen: Charlotte Adigéry & Bolis Pupul
Minst een even opvallend fenomeen op het podium: Yves Tumor
Niet verwacht dat ik vanavond nog aan de beurt zou komen, plus veel strepen zorgt even voor een wat minder thematische aankondiging als de vorige keer:
Dinosaur Jr. hebben we al geboekt voor hun goede optredens in Nederland dit jaar, maar frontman J Mascis stond begin het jaar ook solo in Nederland in de Tolhuistuin. Ook dat was een fijn optreden waar hij wisselde tussen solo nummers en Dinosaur Jr covers.
DESCENDENTS
De tweede boeking van de wat oudere garde is Descendents. Was dit jaar ook erg gaaf in de Melkweg.
The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die
Reeds aangekondigd zijn: Tyler, The Creator, Neil Young & Crazy Horse, Death Cab For Cutie & The Postal Service, Little Simz, Nicolas Jaar, Weezer, Patti Smith, St. Vincent, Air Play 'Moon Safari', American Football, Rufus Wainwright, Motionless In White, Sigrid, Confidence Man, Kae Tempest, King Krule, Autechre, Avantasia, Adrianne Lenker, Action Bronson, Gilberto Gil, TV On The Radio, Rachel Chinouriri, Gurriers, English Teacher en The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die.