Festileaks Draft XV: Best of 2024

Haha oh ik vind dit beide juist van die bandjes die in de laatste rondes nog even opgeveegd worden door iemand, dus ik dacht, laat ik diegene dan maar zijn :)
Joe Biden No GIF by The Democrats

@Royke gaf aan dat we hem mochten overslaan deze week, dus ik ga even vlug:

ftlm-announcement Copy 43.jpg

THE CHATS

Stonden twee weken geleden in 013, was erg leuk! Wel erg kort.

ftlm-announcement Copy 36.jpg

BAR ITALIA

Volgens mij waren de meningen een beetje verdeeld over hun optreden in Tivoli dit jaar, maar ik heb er in ieder geval erg van genoten.

next: @randyrw@Thisso

Waarschijnlijk internationaal de hoogst aangeschreven Belgische act van de voorbije jaren. Gisteren stond blijkbaar de helft van het forum in de AFAS en ik vind het oprecht spijtig voor iedereen van jullie die dit heeft moeten missen: Charlotte Adigéry & Bolis Pupul

Minst een even opvallend fenomeen op het podium: Yves Tumor

@Martijn > @JK79 (met @randyrw nog tussendoor)

Zo laat op de avond geef ik jullie graag nog twee lekkere indie acts mee, perfect voor op de zomerfestivals!
Wallows & Declan McKenna

@Lion (denk ik?)

ftlm-announcement Copy 34.jpg

J MASCIS

Dinosaur Jr. hebben we al geboekt voor hun goede optredens in Nederland dit jaar, maar frontman J Mascis stond begin het jaar ook solo in Nederland in de Tolhuistuin. Ook dat was een fijn optreden waar hij wisselde tussen solo nummers en Dinosaur Jr covers.

ftlm-announcement Copy 44.jpg

DESCENDENTS

De tweede boeking van de wat oudere garde is Descendents. Was dit jaar ook erg gaaf in de Melkweg.

Next: @warriorandweirdo@Brian

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Twee nieuwe namen.

Rufus Wainwright

The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die

Reeds aangekondigd zijn: Tyler, The Creator, Neil Young & Crazy Horse, Death Cab For Cutie & The Postal Service, Little Simz, Nicolas Jaar, Weezer, Patti Smith, St. Vincent, Air Play 'Moon Safari', American Football, Rufus Wainwright, Motionless In White, Sigrid, Confidence Man, Kae Tempest, King Krule, Autechre, Avantasia, Adrianne Lenker, Action Bronson, Gilberto Gil, TV On The Radio, Rachel Chinouriri, Gurriers, English Teacher en The World Is A Beautiful Place & I Am No Longer Afraid To Die.

@Brian
@Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread