Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ik zat de hele dag in meetings dus nog geen tijd gehad om even in te vullen. Nu wel gelukkig.

The Avalanches & Kelela

ab67616d0000b27315ffb8e80cc502aac2bcb823

ab67616d0000b2737bdf7574663dff38e1757037

@MadMandra27 @Koekdoos

@MadMandra27 perfecte boekingen hoor! Toevallig ook twee namen die bij mij op dezelfde dag en dezelfde stage gepland stonden...
Jammer van de strepen, maar super gekozen wel!

Edit: zelf ook nog een naam kunnen wegstrepen, bleken niet meer actief sinds 2016, dus dat is drie op een dag 😅

• Wow
Waarderingen: MadMandra27
Dan gaan we door met twee andere geweldige glambands:

Great White

Blijkbaar een cover, maar ook deze versie (de enige die ik ken overigens) is een knaller!

Inmiddels zijn de bekendste leden allemaal overleden, maar toch bestaat de band nog en met Rudy Sarzo heb je nog een soort van een lid uit de succesvolle periode, maar maakt de muziek niet minder gaaf!

Quiet Riot

@Oasiss (geen idee of hij overgeslagen kon worden?) en daarna of nu @Yannick

@MadMandra27 perfecte boekingen hoor! Toevallig ook twee namen die bij mij op dezelfde dag en dezelfde stage gepland stonden...
Jammer van de strepen, maar super gekozen wel!

Edit: zelf ook nog een naam kunnen wegstrepen, bleken niet meer actief sinds 2016, dus dat is drie op een dag 😅
Ik reageerde een 😮 omdat ik dacht dat jij ze al geboekt had, @Koekdoos maar was dan in de war. Ik kom terug uit een Kerstmarkt, dus misschien met een glaasje gluhwein op vraag ik of ik nog extra namen moet aankondigen. Just to be sure 😇 Het was plezant vandaag en ben blij met de boekingen met @Lion waarvoor dank!

• Leuk
Waarderingen: Lion en Dante
Ik reageerde een 😮 omdat ik dacht dat jij ze al geboekt had, @Koekdoos maar was dan in de war. Ik kom terug uit een Kerstmarkt, dus misschien met een glaasje gluhwein op vraag ik of ik nog extra namen moet aankondigen. Just to be sure 😇 Het was plezant vandaag en ben blij met de boekingen met @Lion waarvoor dank!

Staan beiden niet op mijn festival, al staat het je vrij nog wat anders te kiezen hoor!

Users who are viewing this thread