Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik mag weer namens @MadMandra27 een aankondiging doen:
Als organisatie omarmen we graag alle genres en op @Koekdoos zijn aansturen hebben we ook acts uit de glam-metal hoek geboekt. Hopelijk slaan we nu niet de bal gigantisch mis, maar deze acts verdienen het sowieso om op de MadMandraMeeting te staan. Dames en heren, Skid Row & Ted Nugent.
@MadMandra27 perfecte boekingen hoor! Toevallig ook twee namen die bij mij op dezelfde dag en dezelfde stage gepland stonden...
Jammer van de strepen, maar super gekozen wel!
Edit: zelf ook nog een naam kunnen wegstrepen, bleken niet meer actief sinds 2016, dus dat is drie op een dag
Dan gaan we door met twee andere geweldige glambands:
Great White
Blijkbaar een cover, maar ook deze versie (de enige die ik ken overigens) is een knaller!
Inmiddels zijn de bekendste leden allemaal overleden, maar toch bestaat de band nog en met Rudy Sarzo heb je nog een soort van een lid uit de succesvolle periode, maar maakt de muziek niet minder gaaf!
Quiet Riot
@Oasiss (geen idee of hij overgeslagen kon worden?) en daarna of nu @Yannick
@MadMandra27 perfecte boekingen hoor! Toevallig ook twee namen die bij mij op dezelfde dag en dezelfde stage gepland stonden...
Jammer van de strepen, maar super gekozen wel!
Edit: zelf ook nog een naam kunnen wegstrepen, bleken niet meer actief sinds 2016, dus dat is drie op een dag
Ik reageerde een omdat ik dacht dat jij ze al geboekt had, @Koekdoos maar was dan in de war. Ik kom terug uit een Kerstmarkt, dus misschien met een glaasje gluhwein op vraag ik of ik nog extra namen moet aankondigen. Just to be sure Het was plezant vandaag en ben blij met de boekingen met @Lion waarvoor dank!
Ik reageerde een omdat ik dacht dat jij ze al geboekt had, @Koekdoos maar was dan in de war. Ik kom terug uit een Kerstmarkt, dus misschien met een glaasje gluhwein op vraag ik of ik nog extra namen moet aankondigen. Just to be sure Het was plezant vandaag en ben blij met de boekingen met @Lion waarvoor dank!
Ik ga even door, want drukke dag weer voor de boeg (voelt wel een beetje mierenneuken door haast óp de minuut te zitten. @Yannick; mocht ik iets hebben weggepikt, mag je ze hebben