Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een paar programma wijzigingen. Raye zal niet langer noord afsluiter zijn op de vrijdag, maar de 3de mainnaam op de zondag. Daarom verschuift Caroline Polachek van die plek naar de zaterdag mainstage. Dat biedt de ruimte om 2 grote namen aan te kondigen. Namelijk:
Beyoncé - Elton John - Kendrick Lamar Lorde - Jungle - Elbow
Joss Stone - Anderson .Paak - Pet Shop Boys Tate McRae - Raye - Caroline Polachek Sampha The Great - Franz Fernidand - Pommelien Thijs - Beth Gibbons Heather Nova - Rosa Linn - Roxy Dekker - Johan - The Rasmus - Robbin Kester - Janet Livv
Als je niet enkel de vibes wil, maar gewoon LCD Soundsystem: Vrijdag als afsluiter van de North Stage!
Je krijgt er nog eens Tool, Korn, St. Vincent, Haim en veel anders mooi bij!
Beyoncé - Elton John - Kendrick Lamar Lorde - Jungle - Elbow
Joss Stone - Anderson .Paak - Pet Shop Boys Tate McRae - Raye - Caroline Polachek Sampha The Great - Franz Fernidand - Pommelien Thijs - Beth Gibbons Heather Nova - Rosa Linn - Roxy Dekker - Johan - The Rasmus - Robbin Kester - Janet Livv
You show the lights that stop me turn to stone, You shine It when I'm alone,
And so I tell myself that I'll be strong, And dreaming when they're gone.
Kraantje Pappie
2x op Pinkpop (jaren ‘10) & NL act
Geen grens geen grens ik ben in essentie niet persé een slecht mens
ik heb in essentie niet persé een probleem maar ik heb de drank tot de knal zo extreem (pompen)
We are one
We are a universe
Forebears of what will be
Scions of the Devonian sea
Aeons pass
Writing the tale of us all
A day-to-day new opening
For the greatest show on Earth
De show is afgelopen. De klus is hier geklaard
Da kaartje in ule zak da is nu niks meer waard
Het cultureel gehalte van deze show was nul.
Maar 't is zeker niet de eerste keer
Dat ge hier zit voor flauwe kul.
We kondigen weer 2 puike Nederlandse acts aan. Als eerste zal Danny Vera het zuid podium komen openen. Hij timmert al jaren aan de weg maar stond er in 2022 voor het eerst. In datzelfde jaar stond hij zelfs op nummer 1 in de top 2000!
Daarnaast kondigen we nog een opkomende Nederlandse band aan. Texoprint is een opkomende, snoeiharde postpunk band die stage 4 zal laten beven!