UK Download 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Download Festival Paris 2016, Motorhead le samedi.
http://www.byzegut.fr/2015/12/download-festival-paris-2016-motorhead.html
Dit is zo gek nog niet, zojuist aangekondigd Motörhead als Headliner op INmusic Kroatië.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
- Architects
- Beartooth
- Billy Talent
- Down
- Ghost
- Gojira
- Frank Cartner & The Rattlesnakes
- HO99O9
- Neck Deep
- The Amity Affliction

Voor DLUK
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Blijft jammer dat het zo allejezus duur is.
Denk dat ik de Franse variant dan interressanter vind qua prijs
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
3 februari aanvulling Download FR. Dat is dan waarschijnlijk ook met headliner van de 11e, aangezien dan ook de dagverkoop van de zaterdag van start gaat.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik zie trouwens dat Motörhead hier bij staat. Wat gaat daar mee gebeuren? Blijven ze optreden?

Als ik me niet vergis hebben ze aangeven te stoppen met de band na het overlijden van Lemmy. Denk dus niet dat ze nog zonder hem zullen optreden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mezzezo wrote:
Ik zie trouwens dat Motörhead hier bij staat. Wat gaat daar mee gebeuren? Blijven ze optreden?


Als ik me niet vergis hebben ze aangeven te stoppen met de band na het overlijden van Lemmy. Denk dus niet dat ze nog zonder hem zullen optreden.

Klopt, een Motorhead zonder Lemmy zou ook geen Motorhead meer zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dagindeling van Download FR gekend. Korn (voorlopig) headliner op zaterdag ... beetje vreemd, zeker tussen namen als Iron Maiden en Rammstein. Op hun facebook gaven ze op de kritiek van Korn als headliner het antwoord dat er nog namen volgen. Maar dagtickets zijn ook stuk goedkoper voor zaterdag, dus moet je niet meer gaan rekenen op een sterke naam denk ik.

Ik overweeg wel de zondag: Rammstein / Megadeth / Volbeat / Sabaton / Trivium / ... best nice eigenlijk, zeker als je weet dat een ticket maar 66 euro is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dagindeling van Download FR gekend. Korn (voorlopig) headliner op zaterdag … beetje vreemd, zeker tussen namen als Iron Maiden en Rammstein. Op hun facebook gaven ze op de kritiek van Korn als headliner het antwoord dat er nog namen volgen. Maar dagtickets zijn ook stuk goedkoper voor zaterdag, dus moet je niet meer gaan rekenen op een sterke naam denk ik.

Ik overweeg wel de zondag: Rammstein / Megadeth / Volbeat / Sabaton / Trivium / … best nice eigenlijk, zeker als je weet dat een ticket maar 66 euro is.
Korn headliner? De verwachting was volgens geruchten dat Motörhead de headline spot zou krijgen, maar dat is een verlopen verhaal inmiddels.
Ik dacht dat Korn sub was uitgaande van de poster op facebook en twitter.
Verbaasde me niet als KISS wel eens de headliner kan worden in FR.
Nu kijkend op de site, lijkt het dat Korn idd gelijk staat met Iron Maiden en Rammstein, lijkt me een noodgreep.
Verder wel mooie 21 aanvullingen, maar weinig verrassingen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zouden ze dan niet gewoon dezelfde prijs vragen voor een dagticket? Gezien het feit dat ze een heel stuk lager gaan met dagtickets voor zaterdag, lijkt het me dat Korn echt wel een 'noodgedwongen' headliner is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
er is weer wat veranderd in UK
http://downloadfestival.co.uk/news/even-more-acts-announced-download
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

http://downloadfestival.co.uk/news/announcing-another-dozen-acts-heading-download
ANNOUNCING ANOTHER DOZEN ACTS HEADING TO DOWNLOAD

NEED A CURE FOR THE MONDAY BLUES? HAVE 12 NEW ACTS ADDED TO THE DOWNLOAD LINE UP.

Yes, we are packing even more artists into an already mammoth bill across the stages at Donington Park, because you can never have enough music.

The first new addition is the recently reformed Juliette and the Licks. Frontwoman Juliette Lewis and her band are back together to deliver more muscular rock sounds and explosive stage shows. (And a new album for the first time in a decade? Rumour has it…)

Speaking of big returns: British metal powerhouse Raging Speedhorn are returning to Download for the first time in over 10 years. Make sure you catch their set to help give them a hero’s welcome. And while The Amorettes are Download newcomers, we know you’ll make their punk-tinged rock’n’roll feel just as welcome.

Supergroup Wearing Scars are a mash-up of veteran metal bands, including Sacred Mother Tongue and Mutiny Within, ready to deliver the fresh sound of their 2015 debut album ‘A Thousand Words.’ The Wild Lies are returning after a kickass performance last year, punctuated by big guitar riffs and stadium rock choruses.

Nu-metal giants From Ashes to New are another band making their Download debut. We hope you’re ready for their modern take on rap-metal.

If you’re in need of feel-good street music, folk band Skinny Lister have you covered. Or if you need some punk-meets-sing-song, make sure to catch The Men That Will Not Be Blamed For Nothing.

Classic rock masters Inglorious are bringing a blast of the halcyon days of classic hard rock, while RavenEye will be whipping up a frenzy with their signature blend of rock blues and heavy-edged rock. Fusion metal band In Search of Sun offer a live show as incendiary as their name suggests.

Rounding out the new acts is Puppy, a trio that offer up playful and punchy grunge.

The dozen new acts are joining massive headliners Rammstein, Black Sabbath and Iron Maiden, along with a whole shedload of other bands you can check out on the full line up.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken