UK Download 2016

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Vrijdag 10 juni: Rammstein, Korn, Motorhead
Zaterdag 11 juni: Black Sabbath, Deftones, Megadeth
Zondag 12 juni: Iron Maiden, Disturbed
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Disturbed erbij.

Het begint wel wat voorspelbaar te worden, ik heb het gevoel dat alle grote metalfestivals quasi identieke affiches krijgen dit jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vrijdag 10 juni: Rammstein, Korn, Motorhead
Zaterdag 11 juni: Black Sabbath, Deftones, Megadeth
Zondag 12 juni: Iron Maiden, Disturbed, Nightwish

WOW!!! Vet lineupje so far!!!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Vrijdag 10 juni: Rammstein, Korn, Motorhead
Zaterdag 11 juni: Black Sabbath, Deftones, Megadeth
Zondag 12 juni: Iron Maiden, Disturbed, Nightwish


WOW!!! Vet lineupje so far!!!

Vind ik ook wel. Ik hoop dat ik Motorhead nog ergens kan gaan zien volgend jaar. Deftones en Megadeth zijn ook toffe livebands.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Matige nieuwe lading hoor, kom op zeg. Aankakken met Korn en Deftones als subheads?

Nightwish, Disturbed en Megadeth niks mis mee, maar ook niet echt onderscheidend, wat je wel van Download mag verwachten.

En Motorhead, tjah...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Matige nieuwe lading hoor, kom op zeg. Aankakken met Korn en Deftones als subheads?

Nightwish, Disturbed en Megadeth niks mis mee, maar ook niet echt onderscheidend, wat je wel van Download mag verwachten.

En Motorhead, tjah…
Ik snap niet zo goed wat hier zo verkeerd aan is. Download heeft ook al 3 uitstekende headliners staan.
Zal wel aan mij liggen dan...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Loveless wrote:
Matige nieuwe lading hoor, kom op zeg. Aankakken met Korn en Deftones als subheads?

Nightwish, Disturbed en Megadeth niks mis mee, maar ook niet echt onderscheidend, wat je wel van Download mag verwachten.

En Motorhead, tjah…


Ik snap niet zo goed wat hier zo verkeerd aan is. Download heeft ook al 3 uitstekende headliners staan.
Zal wel aan mij liggen dan…

Dat het wel een serieuze stap omlaag is tegenover Judas Priest, Faith No More en Motley Crue als subheads in 2015. En dat geen van het trio Korn - Deftones - Nightwish uberhaupt subwaardig is in de UK.

Andy Copping heeft eerder al aangegeven dat er dit jaar minder acts op de affiche zullen staan. En nu komen ze met relatief zwakke subs aan. Met andere woorden: al het geld is naar de headliners gegaan, in de hoop dat die de tickets doen verkopen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Met deze headliners kunnen ze ook wel eens gelijk hebben. Eerlijk is eerlijk het zijn allemaal wel vette namen voor Download. Maar een stapje terug op de subs is het wel
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Matige nieuwe lading hoor, kom op zeg. Aankakken met Korn en Deftones als subheads?

Nightwish, Disturbed en Megadeth niks mis mee, maar ook niet echt onderscheidend, wat je wel van Download mag verwachten.

En Motorhead, tjah…


Ik snap niet zo goed wat hier zo verkeerd aan is. Download heeft ook al 3 uitstekende headliners staan.
Zal wel aan mij liggen dan…

Het zijn matige acts als sub-head. Dat is er mis mee. En Motorhead, asjeblieft zeg... hoe afgezaagd kan je boeken, plus live is het ook niks meer, wachten op het moment dat Lemmy dood neervalt.

Snap dat ze het beste headlinertrio van Europa hebben hoogstwaarschijnlijk (in dit genre). Zal ook genoeg kosten. Maar zelfs een Deftones bóven Megadeth zetten....
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nee man. Motorhead blijft altijd tof om te zien. Oké, het is niet meer wat het ooit was, maar toch hebben ze nog steeds een toffe liveshow. Zeker die drummer slaat nog iedere keer de pannen van het dak. Daarnaast spreken ze schijnbaar nog altijd veel mensen aan, ook al is Lemmy al voor 90% dood.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Download Festival Paris 2016, Motorhead le samedi.
http://www.byzegut.fr/2015/12/download-festival-paris-2016-motorhead.html
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Download Frankrijk begint er steeds aantrekkelijker uit te zien.
Goedkoop hotelletje scoren en gaan zou ik bijna zeggen.
Dat is mits, Pinkpop Pearl Jam niet heeft
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken