Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Weet iemand hoe de scheerlijnen van de partytenten van de groepsplekken lopen? Ik ben de optimale plaatsing van onze tenten aan t uittekenen maar vraag me af waarmee ik rekening moet houden.
Er was hier een inteken botje / tooltje voor te vinden vorig jaar; incl intekenen van standaard tenten maar ben ook nog op zoek. Iemand?
 
Ik acht de kans klein maar ik ga het balletje toch even opgooien: Zijn er manieren om toch aan een dagticket te geraken?

M'n vriendin wil de zaterdag, verder moeten we beiden werken op vrijdag+zondag.

Hebben forumgangers hier nog wat (legale) inspiratie om dit voor elkaar te krijgen?
Sponsors (zoals Rabobank) hebben dagtickets voor hun gasten. Wellicht kan je er daar iets vinden al lijkt me de kans dat je die kan bemachtigen klein!
 
Wat foto's die in de whatsapp werden doorgestuurd. Voor de liefhebbers
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.02.12.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.02.12.jpeg
    259 KB · Weergaven: 46
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.08.28.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.08.28.jpeg
    441,2 KB · Weergaven: 43
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.58.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.58.jpeg
    483,7 KB · Weergaven: 41
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.57.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.57.jpeg
    300,2 KB · Weergaven: 42
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.53.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.53.jpeg
    303,7 KB · Weergaven: 45
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.51.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.07.51.jpeg
    359,1 KB · Weergaven: 44
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.09.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.09.jpeg
    368,7 KB · Weergaven: 44
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.08.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.08.jpeg
    395,2 KB · Weergaven: 41
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.07.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.06.07.jpeg
    369,7 KB · Weergaven: 43
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.05.22.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.05.22.jpeg
    392,6 KB · Weergaven: 43
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.04.27.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.04.27.jpeg
    350,3 KB · Weergaven: 46
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.02.58.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 10.02.58.jpeg
    565,2 KB · Weergaven: 47
Als ze op 30k zitten dan is dat geen goed nieuws. Vorig jaar uiteindelijk 55k bezoekers? Dan zou dit wel echt een teruggang zijn. De weersvoorspelling ziet er ideaal uit, dat doet wellicht ook nog iets met de verkoop.
Ik zou er niet rouwig om zijn. Beetje normaal over het terrein bewegen, drank en eten halen en naar de plee voor de dames!
 
2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm
9 juni: 285 ts / 299 tm
10 juni: 299 ts / 303 tm
12 juni: 308 ts / 306 tm
16 juni: 308 ts / 260 tm
18 juni: 299 ts / 312 tm
22 juni: 297 ts / 322 tm
 
  • Leuk
Waarderingen: Avani
Zouden ze de tenten qua formaat hebben aangepast op aantal verkochte tickets?

Daarnaast lijkt me de nieuwe teddy niet extreem veel groter dan de fuzzy?
De fuzzy lijkt in ieder geval een stuk hoger. Je kunt op deze foto's niet echt zien hoe lang de tenten door lopen. Nog anderhalve week en dan weten we het!
 
De Fuzzy is dezelfde tent als vorig jaar. Ik kan me niet voorstellen dat die groot genoeg gaat zijn voor de nacht.
Ik deel je meening. Alleen de organisatie jammer genoeg niet. De enige reden waarom ze het dit jaar terug gedraaid hebben die ik kan bedenken is dat er weinig kaarten zijn verkocht, dus ook de nachten rustiger gaan zijn. Als er echt maar 30.000 kaarten zijn verkocht, zoals hier boven beweert word, dan kan ik mij voorstellen dat de grote teddy misschien erg leeg aan voelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95
Om terug te komen op de in het nieuwsbericht genoemde 'verrassing'. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze daadwerkelijk nog een paar toffe namen hadden als de kaartverkoop beter geweest zou zijn. Dat ze door dat te benoemen gebluft hebben in de hoop de kaartverkoop nog een zetje te geven.
 
Bovenste plaatje is met de partytent van een large
Weet je dit zeker? Zou namelijk heeeeeeel chill zijn als we geen rekening hoeven te houden met scheerlijnen, maar ik kan me voorstellen, zeker met de partytent-slopende wind een paar edities terug, dat ze voor een meer gezekerde variant gaan
 
Hoeveel tentjes passen er volgens jullie Max op een mediumplek? 6? 7? Of is dat te optimistisch
Op een large groepsplek passen makkelijk 8 tweepersoonstentjes. Als je ze strak lang elkaar bouwt ook wel 9 en misschien 10.

Het is 10 bij 10 meter met een 4 bij 4 partytent in het midden. Je hebt dus zeker 8 vakken (4 van 4x3 en 4 van 3x3) waar makkelijk tweepersoonstentjes passen.

Veel plezier met tetrissen ;)
1782150246471.png
 
  • On fire
Waarderingen: daily
Op een large groepsplek passen makkelijk 8 tweepersoonstentjes. Als je ze strak lang elkaar bouwt ook wel 9 en misschien 10.

Het is 10 bij 10 meter met een 4 bij 4 partytent in het midden. Je hebt dus zeker 8 vakken (4 van 4x3 en 4 van 3x3) waar makkelijk tweepersoonstentjes passen.

Veel plezier met tetrissen ;)
Bekijk bijlage 21435
Hehe super maar mediumplek is 9x9 met een 3x3 shelter
 

Users who are viewing this thread