Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Pinkpop headlinen niet (geen match) maar 1x Ziggo zou ik niet gek vinden. DTRH heeft toch vaak headliners die Afas doen?

Verbaas me een beetje over het enthousiasme voor Moby. Die was bijna 30 jaar geleden al headliner op Pinkpop en heeft sinds die tijd geen hele boeiende platen meer gemaakt eigenlijk.... Waarom zou dit een naam voor DTRH zijn en bijvoorbeeld niet een afsluiter op het tweede podium van Pinkpop?
Eens. Dat verbaast mij ook.
Hoewel het me voor DTRH wel een leuke act lijkt, maar niet als afsluiter. (Maar daar is hij dan schijnbaar te groot voor?)

Ja, ook een hele goeie! En ik zat net nog even te denken, Ray Fuego zou ik ook niet gek vinden.
Stond er vorig jaar al twee keer, met SMIB en met Ploegendienst.

Ik zou Clipse waarderen als afsluiter Teddy, met hun show van krap een uur lijkt me dat de ideale festivalact. Bicep kan ook goed afsluiter Teddy zijn.

Stond er vorig jaar al twee keer, met SMIB en met Ploegendienst.

Ik zou Clipse waarderen als afsluiter Teddy, met hun show van krap een uur lijkt me dat de ideale festivalact. Bicep kan ook goed afsluiter Teddy zijn.
Bicep is natuurlijk al eens Afsluiter van de (oude) teddy geweest, en dat was echt geweldig.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Raskolnikov
Bicep is natuurlijk al eens Afsluiter van de (oude) teddy geweest, en dat was echt geweldig.
Ja, heb ze toen niet gekeken omdat ik ze kort daarvoor nog in Paradiso had gezien. Was de Teddy niet groter geworden, had ik me afgevraagd of ze die niet ontgroeid waren, maar nu kan het denk ik wel.

Verwacht alleszins toch wel dat er een Nederlandse act hoog gaat staan hier hoor. Vergeet ook die artist in residence spot op de poster niet. En eerlijk: waarom zou KI/KI niet kunnen werken als dance-afsluiter na een act als pakweg TWOD? De Teddy is sowieso te klein voor haar.

• Leuk
Waarderingen: CampingGroen
Verwacht alleszins toch wel dat er een Nederlandse act hoog gaat staan hier hoor. Vergeet ook die artist in residence spot op de poster niet. En eerlijk: waarom zou KI/KI niet kunnen werken als dance-afsluiter na een act als pakweg TWOD? De Teddy is sowieso te klein voor haar.
Ik baal nu al van deze suggestie, het werkt maar te plat voor DTRH wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Froukje en S10 samen als één van de headliners? Naast Lorde en The XX?

Dat S10 solo op Paaspop staat maakt de kans hierop wel klein(er).
Kan toch, als exclusieve 'one off show'. Na enkele keren Lowlands en vooral Pinkpop.. Joost kan ook natuurlijk. Goldband, De Jeugd.. ze hebben er al gestaan..

• Leuk
Waarderingen: Bob105
The XX - Moby - Lorde, zou dat hem dan gaan worden als trio headliners of kunnen ze nog een konijn uit de hoed toveren die we nog nergens hebben gezien?

Moby en The XX echt geweldig zijn, maar om de verwachtingen een beetje te temperen; heeft DTRH ooit eerder 2 headliners gedeeld met Werchter? Volgens mij vrijwel nooit eigenlijk...

Users who are viewing this thread