Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik mis dan wel een beetje de danceheadliner.
Ik verwacht dat the XX flink dansbaar gaat worden hoor. Als het nieuwe werk in lijn ligt van I See You, dan hoeven we ons daar geen zorgen om te maken 😉.

Maarja , het zal niet het beukwerk van Underworld zijn nee.

• Winning
Waarderingen: StevieU2
Ik zet m'n geld op Florence & the Machine, Lorde en Moby.

The XX lijkt een zekerheidje, maar ze staan op 3 en 4 juli al op Roskilde en Rock Werchter. Lijkt me wel erg volle bak om daar nog een zondagje DTRH aan toe te voegen..? Dan graag in de plaats van FATM :-)

Ik zet m'n geld op Florence & the Machine, Lorde en Moby.

The XX lijkt een zekerheidje, maar ze staan op 3 en 4 juli al op Roskilde en Rock Werchter. Lijkt me wel erg volle bak om daar nog een zondagje DTRH aan toe te voegen..? Dan graag in de plaats van FATM :-)
The xx staat niet op Roskilde toch?

Verbaas me een beetje over het enthousiasme voor Moby. Die was bijna 30 jaar geleden al headliner op Pinkpop en heeft sinds die tijd geen hele boeiende platen meer gemaakt eigenlijk.... Waarom zou dit een naam voor DTRH zijn en bijvoorbeeld niet een afsluiter op het tweede podium van Pinkpop?

Verbaas me een beetje over het enthousiasme voor Moby. Die was bijna 30 jaar geleden al headliner op Pinkpop en heeft sinds die tijd geen hele boeiende platen meer gemaakt eigenlijk.... Waarom zou dit een naam voor DTRH zijn en bijvoorbeeld niet een afsluiter op het tweede podium van Pinkpop?
Dat laatste lijkt hij me te groot voor. DTRH ook bijna wel moet ik zeggen.

Nostalgie act, die verkopen goed.

Nostalgie neem ik aan.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread