Down the Rabbit Hole 2025

Sorry, maar Underworld is wat mij betreft ook een echte festivalcorvee naam. Stonden deze zomer nog in Nederland en het jaar daarvoor ook al. Plus dat ze enkel teren op oud materiaal. Twee "vergrijsde" afsluiters lijkt me echt teveel van het goede.
Dit jaar in maart. Plus teren op oud materiaal gaat mij ook wat ver, laatste album was best prima, daar mogen ze zo 2/3 nummers van spelen.

Maar er zijn spannendere namen, dat ben ik eens.

Dan maar Rufus du Sol? Staat in hetzelfde weekend ook bij Rock Werchter. Ik vroeg me alleen af of Massive Attack een DJ set is of komen die daadwerkelijk met een band? Anders heb je misschien 2 DJ acts als afsluiter en dat lijkt me ook iets teveel van het goede.

Dit jaar in maart. Plus teren op oud materiaal gaat mij ook wat ver, laatste album was best prima, daar mogen ze zo 2/3 nummers van spelen.
Als ze in maart een zaalshow hebben gedaan zijn ze dus zelfs twee keer in Nederland geweest dit jaar..

Als ze in maart een zaalshow hebben gedaan zijn ze dus zelfs twee keer in Nederland geweest dit jaar..
Helemaal gemist dat die Mysteryland hebben aangedaan. Dat is wel een finke devaluatie van de naam ja.

(Maart was 3 data zelfs haha)

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Sorry, maar Underworld is wat mij betreft ook een echte festivalcorvee naam. Stonden deze zomer nog in Nederland en het jaar daarvoor ook al. Plus dat ze enkel teren op oud materiaal. Twee "vergrijsde" afsluiters lijkt me echt teveel van het goede.
Hebben in oktober een nieuw album uitgebracht, mogen prima doorkomen. Denver Luna is voor mij een van de beste nummers van 2024.

Overigens als de dood dat Goldband naar DTRH komt....

• Thinking
Waarderingen: Bob105
Ik vind het laatste album van Underworld echt grandioos.

Misschien past het minder nu Massive Attack er ook al staat (al is dat qua stijl mijlenver van elkaar verwijderd), maar ik zou er persoonlijk wel blij mee zijn.

Twee jaar geleden op Lowlands in de bravo gezien (als ik me goed herinner) en dat ging aardig goed los.

Ik vind het laatste album van Underworld echt grandioos.

Misschien past het minder nu Massive Attack er ook al staat (al is dat qua stijl mijlenver van elkaar verwijderd), maar ik zou er persoonlijk wel blij mee zijn.

Twee jaar geleden op Lowlands in de bravo gezien (als ik me goed herinner) en dat ging aardig goed los.
Denk dat je Underworld als "headliner" bedoelt toen in de Alpha? Was inderdaad een heerlijke show met veel dansende mensen.

Denk dat je Underworld als "headliner" bedoelt toen in de Alpha? Was inderdaad een heerlijke show met veel dansende mensen.
Pff ik begin echt dingen door elkaar te halen. Misschien was het ook wel gewoon op dtrh haha.

Maar goed, ik zou het wel vet vinden, maar ik denk eigenlijk niet dat het de derde naam is. Omdat Massive Attack er al staat en Underworld qua lang bezig zijn toch een beetje zelfde laken van het pak is.

Voor jongere bezoekers of mensen met meer popsmaak is dat misschien net iets te veel van het goede, met daarbij ook nog eens Sam Fender. Was die laatste Charli XCX geweest, of Rosalia of zoiets, dan misschien wel. Maar nu zou je dan twee oudere mastodonten krijgen plus een kerel met gitaarliedjes.

De studenten waar ik mee werk kenden Massive Attack stuk voor stuk niet trouwens. Terwijl dat toch lui zijn die into muziek zijn. Ze vonden het wel tof toen ik loet horen.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Over artiesten met vergaande glorie gesproken: leak van affiche van Rock Werchter laat zien dat Franz Ferdinand daar ook staat. Zou maar zo kunnen dat die ook op DTRH langskomen...

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Over artiesten met vergaande glorie gesproken: leak van affiche van Rock Werchter laat zien dat Franz Ferdinand daar ook staat. Zou maar zo kunnen dat die ook op DTRH langskomen...
Meer iets voor Bospop (waar ze ook staan)

Underworld zou inderdaad goed passen, zou ik ook best voor zijn. Heel erg genoten van hun vorige headlineset en dat is inmiddels al weer 6 jaar geleden volgens mij en kan Iggy Pop mooi aansluiten voor Bells & Circles

Is Girl in Red niet ook een kandidaat voor derde headliner? Sluit Oya festival ook af volgens mij

Users who are viewing this thread