Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan wordt de kans wel groot dat zijn weer op DTRH staat. Ik ben persoonlijk grote fan van haar en zou dat oprecht heel jammer vinden. Laatste keer stond ze in een halflege tent op DTRH. In de huidige set-up past zij veel beter op BKS dan op het meer popfestival dat DTRH geworden is.
Dan wordt de kans wel groot dat zijn weer op DTRH staat. Ik ben persoonlijk grote fan van haar en zou dat oprecht heel jammer vinden. Laatste keer stond ze in een halflege tent op DTRH. In de huidige set-up past zij veel beter op BKS dan op het meer popfestival dat DTRH geworden is.
Ja, dat klopt. Op BKS stond ze in een overvolle tent . Dat is meer wat ik bedoel te zeggen. DTRH gaat gewoon meer de popkant op, net als LL. Mijns inziens is St Vincent daar gewoon minder op haar plek.
Fontaines maakt denk ik ook kans, passen beter op BKS maar dat was vorig jaar ook zo met The national en LCD. Charli XCX wordt vaak genoemd. FKA Twigs en Chappel Roan zie ik ook nog wel gebeuren
Fontaines maakt denk ik ook kans, passen beter op BKS maar dat was vorig jaar ook zo met The national en LCD. Charli XCX wordt vaak genoemd. FKA Twigs en Chappel Roan zie ik ook nog wel gebeuren
Nee denk dat die twee Europese delen gaat doen inderdaad. Rond Primavera en dan in augustus weer. Tussendoor nog naar Amerika. Dan zou het augustus blok met R+L/Sziget kunnen zijn.