Down The Rabbit Hole 2024

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
26
27
Ik hoop stiekem nog heel erg hard op Fontaines DC. Maar dat zal er dan niet meer inzitten verwacht ik.
Ik hoop hier ook enorm op. Ze spelen wel op een aantal festivals in de zomer. Je zou denken dat het mogelijk is, gezien DTRH met Idles vorig jaar een vergelijkbare act had met ongeveer dezelfde status (denk ik)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
502
326
Ik denk ook wel dat je nog namen van die grootte kan verwachten, vorig jaar zaten ben howard, the blaze en death grips ook in de tweede aankondiging
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
Ik had ook nog een beetje hoop op Loyle Carner, maar die valt af met een show in de 013 in de week voor DTRH.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
998
Ik denk ook wel dat je nog namen van die grootte kan verwachten, vorig jaar zaten ben howard, the blaze en death grips ook in de tweede aankondiging
En dit jaar zijn ze nog sneller uitverkocht dan het jaar hiervoor. Commercieel gezien weet de organisatie dus ook dat er dit jaar niet veel meer hoeft te worden toegevoegd in die orde van grootte...mijn redenering om teleurstelling te voorkomen, hopelijk zit ik fout :)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
En dit jaar zijn ze nog sneller uitverkocht dan het jaar hiervoor. Commercieel gezien weet de organisatie dus ook dat er dit jaar niet veel meer hoeft te worden toegevoegd in die orde van grootte...mijn redenering om teleurstelling te voorkomen, hopelijk zit ik fout :)

Ik verwacht dat alles al lang vast ligt. Zeker met bands zoals Fontaines DC.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ik verwacht dat alles al lang vast ligt. Zeker met bands zoals Fontaines DC.
Veel dingen wel, sommige dingen worden nog wel eens op een later moment besloten. Aphex Twin vorig jaar heeft echt pas heel laat zijn tour geboekt bijvoorbeeld. Heb het idee dat dit ook zo was bij Ben Howard.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
998
Ik verwacht dat alles al lang vast ligt. Zeker met bands zoals Fontaines DC.
Daarom noem ik ook met de wetenschap van de snelle verkoop van vorig jaar. Op wellicht wat opvulling ligt het programma vast inderdaad.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Fleet Foxes voegt drie shows toe aan hun Amerikaanse tour in juni en zal eind juni de oversteek naar Europa maken.

'After the three shows in de US mid June 2024, the band will travel to Europe. New dates will be announced soon. #Shore24'
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Zou LCD Soundsystem nog in een co-headline constructie kunnen zitten zoals Kiwanuka / Jungle?
Of schat ik LCD dan te laag in?
Nee. Kiwanuka en Jungle zijn een headlinercombi, weet even niet of op vrijdag of zaterdaf. The national staat op zondag iig. Lcd is gewoon een headliner op vrijdag of zaterdag!
Allemaal te horen in een van de festileaks podcast.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Nee. Kiwanuka en Jungle zijn een headlinercombi, weet even niet of op vrijdag of zaterdaf. The national staat op zondag iig. Lcd is gewoon een headliner op vrijdag of zaterdag!
Allemaal te horen in een van de festileaks podcast.
LCD vrijdag en die combi op zaterdag
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
92
96
Nee. Kiwanuka en Jungle zijn een headlinercombi, weet even niet of op vrijdag of zaterdaf. The national staat op zondag iig. Lcd is gewoon een headliner op vrijdag of zaterdag!
Allemaal te horen in een van de festileaks podcast.
Wat houdt zo’n headlinercombi in?
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
En dat ze beide 1,5 uur krijgen ipv 2 uur voor dé headliner.

Op Werchter althans…
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Zou Pete Philly & Perquisite ook geen optie zijn? Hebben afgelopen maanden ook weer opgetreden.
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
27
14
Greta van Fleet zelf bevestigt voor Werchter. Is die band te groot om er ook nog bij te komen op dtrh?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken