Down The Rabbit Hole 2023

SkibidiDapDap

Nieuw lid
28 jun 2023
2
0
Hoi allemaal! Ik heb zitten zoeken of deze vraag al gesteld is, maar niet kunnen vinden helaas.
Hebben jullie ervaring met de groepscamping plek? Wij vragen ons af hoeveel tentjes hier nu passen. We komen op zo'n 8 a 9 tenten uit waar je moet 2 personen in kunt slapen, dus 16 a 17 man als je het wat handig neerzet. Maar erg lastig inschatten.

Weten jullie of de plekken rondon de groepscamping ook snel vol zijn? We komen wat later aan op donderdag, en anders zetten een paar mensen hun tent gewoon iets verderop neer.

Groetjes en veel plezier alvast :D!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Ik kan er moeilijk bij hoe er zo moeilijk wordt gedaan over staan bij een zitplek. Ik ga vaker met mijn vader naar concerten die niet lang kan staan maar hij wil wel zoveel mogelijk staan. Hij commiteert zich dan maar aan het feit dat hij enkele nummers wat minder goed ziet. Als je echt hele grote delen niet kan staan is een plek op het rolstoelpodium echt handiger. Daarnaast; Een zitplek is geen mindervalide plek. Het is een plek waar je kan zitten. Je betaald vaak wat meer -ook voor de luxe- een vaste plek, ruimte om drinken te halen of naar de wc te gaan... of moeten we voor de mensen die dat comfort willen een VIP vak maken?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Hoi allemaal! Ik heb zitten zoeken of deze vraag al gesteld is, maar niet kunnen vinden helaas.
Hebben jullie ervaring met de groepscamping plek? Wij vragen ons af hoeveel tentjes hier nu passen. We komen op zo'n 8 a 9 tenten uit waar je moet 2 personen in kunt slapen, dus 16 a 17 man als je het wat handig neerzet. Maar erg lastig inschatten.

Weten jullie of de plekken rondon de groepscamping ook snel vol zijn? We komen wat later aan op donderdag, en anders zetten een paar mensen hun tent gewoon iets verderop neer.

Groetjes en veel plezier alvast :D!
Hier hetzelfde. Op Lowlands kon dat wel net zoveel tentjes en ik verwacht dat het net zo groot zal zijn. Maar met zekerheid kan ik het dus niet zeggen.
 

MissNut

Nieuw lid
11 jul 2022
2
0
Hebben jullie nog iets gehoord over extra wc's dit jaar? Ik vond het vorig jaar tov pre-corona echt crisis met de rijen steeds, en nu zie ik op de plattegrond maar vier wc's op festivalterrein
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Hebben jullie nog iets gehoord over extra wc's dit jaar? Ik vond het vorig jaar tov pre-corona echt crisis met de rijen steeds, en nu zie ik op de plattegrond maar vier wc's op festivalterrein
Eric van Eerdenburg van Lowlands heeft er wel iets over gezegd. Maar heb vanuit DTRH niets gehoord. Maar het commentaar was ruimschoots aanwezig vorig jaar, denk dat ze er wel iets mee hebben gedaan.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Spullen zijn gepakt, morgenmiddag laatste tentamen en dan op naar Beuningen. Een laatste lijstje van namen waar ik het meeste naar uit kijk;

Vrijdag:
- confidence men
- Joey Badass
- Fred Again..

Zaterdag
- Ethel Cain
- Death Grips
- Idles

Zondag
- Shygirl
- Ben Howard
- La Femme
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hebben jullie nog iets gehoord over extra wc's dit jaar? Ik vond het vorig jaar tov pre-corona echt crisis met de rijen steeds, en nu zie ik op de plattegrond maar vier wc's op festivalterrein
Yes, was een aandachtspunt voor deze editie en er komen extra toiletten / toiletblokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Gisteren nog wat inluisterwerk gedaan en mijn blokkenschema is als volgt geworden :)

Vrijdag: Palace - The Murder Capital - Warhaus - Tramhaus - Stukje TWBA - Joey Bada$$ - Fred again..
Zaterdag: Mulatu Astatke - Altin Gun - Even kijken bij Spoon of Horace Andy - Sticky Fingers - Death Grips - Working Men's Club - OVERMONO
Zondag: Gyedu-Blay Ambolley - Florence Adooni - Naaz - Lander & Adriaan - Bob Vylan - Special Interest - Nu Genea
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Gisteren nog wat inluisterwerk gedaan en mijn blokkenschema is als volgt geworden :)

Vrijdag: Palace - The Murder Capital - Warhaus - Tramhaus - Stukje TWBA - Joey Bada$$ - Fred again..
Zaterdag: Mulatu Astatke - Altin Gun - Even kijken bij Spoon of Horace Andy - Sticky Fingers - Death Grips - Working Men's Club - OVERMONO
Zondag: Gyedu-Blay Ambolley - Florence Adooni - Naaz - Lander & Adriaan - Bob Vylan - Special Interest - Nu Genea
Veel overlap met mijn programma zie ik, leuk.

Had Naaz vorig jaar op LL gezien. Verwachtte ik veel van, maar viel gigantisch tegen. Zeker aangezien ze ook nog super afgezaagde dj set erachteraan draaide. Die sloeg echt helemaal nergens op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Veel overlap met mijn programma zie ik, leuk.

Had Naaz vorig jaar op LL gezien. Verwachtte ik veel van, maar viel gigantisch tegen. Zeker aangezien ze ook nog super afgezaagde dj set erachteraan draaide. Die sloeg echt helemaal nergens op.
Speelde ze toen voornamelijk ouder of nieuwer werk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken