Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh zo goed ken ik haar repertoire niet. Had vooraf geluisterd en het leek me interessant. Maar het viel me niet mee. Vooral door die gare dj-set die veel te veel tijd in beslag nam.
ik kijk vanuit mijn kantoor op de snelweg bij dtrh maar het is nog niet druk ik woon in wijchen en daar waren ook nog weining dtrh gangers te zien. dat zal vanmiddag als ik naar huis ga, wel anders zijn. Helaas ben ik er dit jaar niet bij, dus iedereen die gaat, heel veel plezier!!
ik kijk vanuit mijn kantoor op de snelweg bij dtrh maar het is nog niet druk ik woon in wijchen en daar waren ook nog weining dtrh gangers te zien. dat zal vanmiddag als ik naar huis ga, wel anders zijn. Helaas ben ik er dit jaar niet bij, dus iedereen die gaat, heel veel plezier!!
Hi iedereen! Ik was al naar BKS met o.a. een aantal mede-sologangers van Festileaks forum, en ga nu weer semi-solo naar DTRH, morgen overdag . Ga proberen om naar de meet-up te komen! Iedereen vandaag veel plezier alvast.
Veel plezier allemaal!, erg benieuwd naar de verhalen, heb mij vorig jaar prima vermaakt op DTRH. Ben benieuwd of ze ook geluisterd hebben naar de kritiek van vorig jaar op de toiletten op zowel de camping als het festivalterrein.
Hoihoi, vraagje voor de ervaren dtrh gangers. Is er op donderdagavond ook een dranktentje open? En tot hoe laat dan? Ik lees dat er pizza is tot 22u, maar gaat de dranktent dan ook dicht? Bedankt alvast en tot straks!