Down The Rabbit Hole 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Maakt voor mijn programma niet heel veel uit. Zat te twijfelen tussen precies die clashes en de keuze is nu gemaakt :)

Mijn verhaal over de imkerpakken pagina's geleden is trouwens achteraf wel ineens ontopic!
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Maakt voor mijn programma niet heel veel uit. Zat te twijfelen tussen precies die clashes en de keuze is nu gemaakt :)

Mijn verhaal over de imkerpakken pagina's geleden is trouwens achteraf wel ineens ontopic!
Imkerpakken? Wat dan?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Bumble B. Boy moet wel tof zijn heb ik gelezen hier en daar. Ik pas nog wel even mijn voorspelling aan want daar stond Obongjayar in.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Benny Sings is natuurlijk ook gewoon een prima naam, veel groter dan Obongjayar. Maar een beetje 13 in een dozijn pinkpop materiaal. Jammer, maar die tent gaat wel vol staan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Niet teveel Bumble B Boy checken. Een keer zien live is voldoende, maar het leukst als je niet weet wat er komt. Ik sla hem iig over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Jammer van obongjayar maar maakt de keuze wel makkelijker voor confidence men. Had ook nog ergens hoop dat obongjayar op het podium bij Fred again.. zou verschijnen. Jitwam is ook jammer maar misschien toch nog even Bumble b boy checken dan, zonder hem vantevoren op te zoeken haha
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Prima dat er variatie is. Vorig jaar op BKS een prima paddestoelen-doner gegeten.
Maar de optie die Festileaks aandraagt lijkt me niet een goede keuze (Al het eten op Down The Rabbit Hole mag vegetarisch zijn)
Ben blij dat we in dit land nog kunnen kiezen en niet gedwongen worden om vega te eten.
Ik zou het prima vinden als het alleen vega zou zijn zoals DGTL bijvoorbeeld al doet. Vind het ook wel passen bij het festival.

Het dwang punt lijkt een bait voor een hele offtopic discussie dus daar ga ik even niet op in 😊.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Nog een kleine Ticket-Alert voor de last-minute beslisser. Tickets op ticketmaster gaan nu voor 180,- (!) bij een oorspronkelijke prijs van 250,-.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
20.000 mensen voor mij in de rij voor een ticket Fred Again. Sterk staaltje voorpret voor vrijdag
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Nog een kleine Ticket-Alert voor de last-minute beslisser. Tickets op ticketmaster gaan nu voor 180,- (!) bij een oorspronkelijke prijs van 250,-.

Een maat van me had op deze manier ook al een BKS ticket voor 160 euro. Wellicht volgend jaar eens proberen tickets te fixen op deze manier
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
2 x Ziggodome in 15 minuten uitverkocht. Ben er van overtuigd dat hij ook 4x die tent vol krijgt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken