Down The Rabbit Hole 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Niet op BKS dus die kunnen we dan wel opschrijven voor DTRH!

Edit: Ben Howard en Sigur Ros lijken me goeie kanshebbers nu ook!
Oeh, dat geeft idd hoop. Beide zie ik graag op het affiche verschijnen.

Wanneer kunnen we nieuwe namen verwachten ongeveer? DTRH wilt misschien wel reageren op BKS (ondanks dat het uitverkocht is).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Oeh, dat geeft idd hoop. Beide zie ik graag op het affiche verschijnen.

Wanneer kunnen we nieuwe namen verwachten ongeveer? DTRH wilt misschien wel reageren op BKS (ondanks dat het uitverkocht is).
Denk laatste week februari. Was vorig jaar ook zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.389
Vrees voor Rosalia, die zou toch enkel maar willen headlinen, en die plekjes zijn al ingenomen.
Sigur Ros en Ben Howard lijken me inkoppertjes inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en littlesimz

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Vrees voor Rosalia, die zou toch enkel maar willen headlinen, en die plekjes zijn al ingenomen.
Sigur Ros en Ben Howard lijken me inkoppertjes inderdaad.
Als er nog een headliner bijkomt dan. Overigens kan ik me voorstellen dat Sigur Ros ook genoegen neemt inmiddels met een afsluitende plek in de Teddy. Ben Howard kan ik niet zo goed inschatten. Mag van mij zo erbij. Sigur Ros zou ik ronduit grandioos vinden.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Als er nog een headliner bijkomt dan. Overigens kan ik me voorstellen dat Sigur Ros ook genoegen neemt inmiddels met een afsluitende plek in de Teddy. Ben Howard kan ik niet zo goed inschatten. Mag van mij zo erbij. Sigur Ros zou ik ronduit grandioos vinden.

Sigur Ros zou geweldig zijn, maar die hebben alleen de vrijdag nog vrij in de agenda.
Zou echt prachtig zijn, al betwijfel ik of het DTRH publiek het kan waarderen en de tent niet half leeg is.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Sigur Ros zou geweldig zijn, maar die hebben alleen de vrijdag nog vrij in de agenda.
Zou echt prachtig zijn, al betwijfel ik of het DTRH publiek het kan waarderen en de tent niet half leeg is.
Ik kan het waarderen en als ik vooraan bij het hek staat kan ik toch niet zien hoe vol de tent staat ;)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Na de namen van Lowlands en BKS nog genoeg artiesten die ik graag zou zien op dtrh en nog nergens in Nederland staan; Nxworries, Darkside, Iggy Pop, Rosalia, Bar Italia, Lebanon Hanover, FKA Twigs etc. Had eerlijk gezegd echt verwacht dat er meer van die namen weg zouden vallen door de line up van bks, heel benieuwd waar dtrh nog mee komt.

PS: opgelucht dat 1975 en O&TW niet naar dtrh komen😅
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Tove Lo heeft nieuwe tourdata aangekondigd. De tweede helft van juni een aantal data in Europa, waar DTRH mooi op zou aansluiten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ja, NxWorries, Darkside en FKA Twigs zullen de grote namen in het volgende pakketje wel zijn denk ik. Misschien nog een Ben Howard of sigur ros, maar Rosalia niet, ik denk dat die écht te groot is voor een sub-positie en alle headlinersposities zijn helaas al vol.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ja, NxWorries, Darkside en FKA Twigs zullen de grote namen in het volgende pakketje wel zijn denk ik. Misschien nog een Ben Howard of sigur ros, maar Rosalia niet, ik denk dat die écht te groot is voor een sub-positie en alle headlinersposities zijn helaas al vol.
Met FKA Twigs en Sigur Ros in de volgende worp zou ik letterlijk een vruegdedans maken. En ben best bereid daar beelden van te delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Same. Maar sigur ros voel ik bij voorhand niet echt op een festival moet ik eerlijk zeggen. Wil dat eigenlijk gewoon in mn eentje in een concertzaal beleven, zoals afgelopen keer in de AFAS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken