Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat zijn prima namen erbij voor Werchter. Lil Nas X en Ben Howard zouden zo mogen, maar die zullen in Beuningen misschien wel headliner moeten zijn, toch?

Fever Ray sowieso de mooiste in die rij: daarvan hoop ik zo dat ze er weer eens staan.

Maar ook Warhaus, Iggy Pop, Anna Calvi, Spoon, Interpol en Royksopp zou ik toejuichen.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Is The Murder Capital nog een optie? Die hebben een geweldig nieuw album gereleased.
 
  • Leuk
Waarderingen: eggy

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
paolo nutini heeft nog 3 acts na hem spelen op werchter.
lijkt me dan sterk dat hij op dtrh wel headliner is
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Ja zeker mooie namen in die drop. Ik verwacht (maar vooral hoop) dat een van deze namen (meer mag altijd) doorkomt naar DTRH: Warhaus, RUFUS Du Sol, Dope Lemon, Interpol

trouwens: Romy staat al op de line-up, maar verwachten we Jamie xx of Oliver Sim ook?
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Wie zou er van NSJ ook op DTRH staan denken jullie? ik hoop op Lizzo of Jill Scott. Van Morrison of Tom Jones zou ook grappig zijn op de legend spot maar dat is misschien iets meer Bospop
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Jammer dat Little Simz en Loyle Carner er vorig jaar stonden. Ik was er helaas niet bij. Benny Sings, Zwangere Guy & Lander Gyselinck, Sampa The Great en Yussef Dayes dan maar?
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Wie zou er van NSJ ook op DTRH staan denken jullie? ik hoop op Lizzo of Jill Scott. Van Morrison of Tom Jones zou ook grappig zijn op de legend spot maar dat is misschien iets meer Bospop
Yusuf Dayes! Was vorig jaar fenomenaal op LL,

Zwangere Guy inderdaad ook zeker, Sampa The Great.

DeWolff is ook altijd welkom wat mij betreft. Voor bands uit Geleen altijd een extra zwak ;-)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Gabriels, Kokoroko en Ezra Collective (op herhaling) zijn ook kanshebbers denk ik.

Double Cream (project van deWolff en Dawn Brothers) lijkt me ook waarschijnlijk.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Lees net dat Flogging Molly 25 juni in Antwerpen (Deurne) staat. Zouden zomaar ook op DTRH kunnen staan lijkt me.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Heb wel weer eens zin in wat nieuwe namen! Tijd voor nieuw materiaal in de DTRH playlist 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
12
Morgen kunnen we waarschijnlijk weer wat namen wegstrepen met de namen van BKS.

Laatste tijd Wunderhorse album aantal keer geluisterd, hoop dat deze naar DTRH komen, staan volgens mij nog nergens geprogrammeerd
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Ik hoop op Stone. Staan wel op Into the Great Wide Open, maar dat zou geen probleem moeten zijn voor een kleine band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Aphex Twin is wel balen. Maar goed, de kans op een extra headliner op DTRH leek me toch al niet zo groot.

Nation of Language had ik graag in Beuningen gezien. Caroline Polachek ook. Charlotte Adigery. The Cool Greenhouse, Sudan Archives vooral ook.

Maar leuk dat BKS ook tof programma heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken