Down The Rabbit Hole 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Well shit, dat is vet zeg. Maar vreemd dat daar geen apart aankondig voor was?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja vorig jaar 24 februari tweede worp.

Eerst zal lowlands nog komen eind januari, begin februari.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Onpopulaire mening waarschijnlijk maar ik zie Skrillex eigenlijk wel komen en zou daar persoonlijk ook wel blij mee zijn, mooie combi met fred again. Binnenkort een nieuw album en tourt rond dtrh dus niet helemaal uit te sluiten denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Je_Moeder en MarkD

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.498
1.952
Onpopulaire mening waarschijnlijk maar ik zie Skrillex eigenlijk wel komen en zou daar persoonlijk ook wel blij mee zijn, mooie combi met fred again. Binnenkort een nieuw album en tourt rond dtrh dus niet helemaal uit te sluiten denk ik.
Hoewel de naam Skrillex in eerste instantie vooral schrik en afschuw teweeg brengt, moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar hij afgelopen jaren mee bezig is geweest. Nog altijd dubstep/drum & bass?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lekkere nieuwe nummers van Weval! Nieuw album onderweg!
Kijk er toch wel weer naar uit ze te zien ;-)
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Ide Koffeman van Mojo vertelt hoe hij dat doet als organisator van Down the Rabbit Hole. Ze hebben budget voor één echt grote headliner, in 2023 is dat Stromae. Daarnaast plaatsen ze dan opkomende artiesten als Fred Again...

Dus rekenen op een extra grote headliner hoeven we niet meer bij deze.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Ik denk nog steeds niet dat Paolo Nutini de 3e headliner is. Alleen al omdat het alfabetisch niet klopt dan in de huidige poster. Maar we zullen het in de loop van februari? wellicht gaan zien.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Het is al uitverkocht, ik denk niet dat ze het nodig vinden om nog een enorm grote, dure naam daar neer te zetten! Dan willen ze eerder LL, BKS ook uitverkopen met die namen
 

Koerniël Daanhuis

Nieuw lid
23 mei 2021
3
35
Paolo Nutini is de derde headliner. Ide Koffeman heeft dat zelf bevestigd op de avond na de line-up bekendmaking, bij Kink in Touch. Op de website staan de headliners niet in alfabetische, maar chronologische volgorde (Nutini speelt op zondag).
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken