Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wet leg maakt nu ook wel veel kans denk ik nu ze op Werchter staan, de line up mist ook nog vrouwelijke acts. Ik zou het iniedergeval toejuichen, fijne muziek
Wet leg maakt nu ook wel veel kans denk ik nu ze op Werchter staan, de line up mist ook nog vrouwelijke acts. Ik zou het iniedergeval toejuichen, fijne muziek
Nu het aantal bezoekers alweer 45 duizend aantikt en de prijzen torenhoog zijn verwacht ik ook iets meer op donderdagavond vanuit het festival. Altijd gezellig op de camping maar gooi gewoon lekker de teddy open en draai wat plaatjes ofzo.
En dan net als op lowlands ook weer te vroeg pieken ? Misschien iets meer te eten op de camping zou ik wel lekker vinden, maar van mij hoeft het festivalterrein nog niet open op donderdag tbh.
En dan net als op lowlands ook weer te vroeg pieken ? Misschien iets meer te eten op de camping zou ik wel lekker vinden, maar van mij hoeft het festivalterrein nog niet open op donderdag tbh.
Om jou in bescherming te nemen moeten 44.999 bezoekers het op donderdagavond maar zelf uitzoeken? Overigens: there's no such thing as 'te vroeg pieken'. Pieken is pieken, eerder is beter.
Lijken ze wel wat heen te bewegen toch, vorig jaar hadden ze ook al een soort mini kiosk achtige dj booth vooraan op de camping waar mensen een beetje konden dansen. Ik hoop in ieder geval ook dat dat wat meer wordt
Lijken ze wel wat heen te bewegen toch, vorig jaar hadden ze ook al een soort mini kiosk achtige dj booth vooraan op de camping waar mensen een beetje konden dansen. Ik hoop in ieder geval ook dat dat wat meer wordt
Klopt. Alleen was dat wel heel kleinschalig en al dicht om 10 of 11 uur geloof ik. Heeft ongetwijfeld te maken met de vergunning om versterkte muziek te mogen draaien/spelen. Die gaat denk ik pas op vrijdag in.
Hij is een groot idool van me, al vaak gezien, maar ik ben wel een beetje bang dat hij aan het einde van zijn Latijn is. Laatste keer op Lowlands moest hij bijna van het podoium gedragen worden. Ook wel weer mooi dat hij tot het einde toe alles eruit perst.
Zou ik wel een mooie toevoeging vinden. Al staan er doorgaans maar 1 of 2 hiphopartiesten op DTRH. Joey Bada$$ en Slowthai staan er al. Ook Sleaford Mods zou je met een beetje goede wil in die hoek kunnen plaatsen (dat is altijd lastig met etiketten plakken, nou ja het is in ieder geval rap). Maar ik zou het wel een interessante optie vinden. Weet niet zo goed wat er live op het podium gebeurt bij hem?
Mooiste zou ik Rosalia vinden als derde headliner (als die er nog komt tenminste).
D'Angelo zou ik nog wel op die spot van Erykah Badu willen zien. Hoe geweldig zou dat zijn zeg.
Lil (elke vorm van-)Nas X zou ook top zijn ja. Denk dat met Bada$$ en Slowthai er al wel 2 grote hiphopnamen zijn... Maar ik juich meer hiphop altijd toe.